شمانیوز
شما نیوز

رژ لب خانگی | طرز تهیه رژ لب خانگی

چگونه می توان در خانه رژ لب درست کرد ؟ | طرز تهیه رژ لب خانگی به ساده ترین شکل ممکن

اگر شماهم دوست ندارید از رژ لب های سمی و غیر استاندارد اتفاده کنید میتوانید خودتان در خانه یک رز سالم و طبیعی درست کنید.

چگونه می توان در خانه رژ لب درست کرد ؟ | طرز تهیه رژ لب خانگی به ساده ترین شکل ممکن

به گزارش شمانیوز : طرز تهیه رژ لب خانگی یکی از کار های ساده است که میتوانید انجام دهید. رژ لب خانگی مزیت های زیادی دارد. با داشتن یک رژ لب خانگی خیالتان از مواد شیمایی راحت است. با توجه به این موضوع باید برای جلوگیری از سرب به بدنتان دست به کار شوید و از رژلب خانگی استفاده کنید.

رژ لب خانگی چیست ؟

نوعی رژ لب کاملا طبیعی است که از ترکیبات طبیعی همانند کره شی، موم و روغن نارگیل ساخته شده است. ماده اصلی در ساخت این محصولات، موم است، زیرا سفت هستند و ساختار نهایی رژ لب خانگی را تشکیل می دهند، سایر ترکیبات اصلی این محصولات، روغن های گیاهی همانند روغن نارگیل و یا کره شی می باشد که تضمین می کنند که استفاده از این محصولات باعث دهیدراته شدن لب های شما نشده و رطوبت رسانی محصول را کامل می کنند و همچنین باعث می شوند که راحت تر به لب های شما چسبیده و روی آنها پخش شود.

 

مواد لازم جهت تهیه رژ لب خانگی

لبو دو عدد

ژل آلوئه ورا یک قاشق

 

طرزتهیه

پوست لبوهای شسته شده را بگیرید لبوها را چرخ یا رنده کنید. بگذارید خشک شود. بعد از خشک شدن آسیاب کنید و ازصافی رد کنید. یک قاشق ژل آلوورا با یک قاشق پودر لبو بریزید و هم بزنید تا به رنگ دلخواه برسد ، بعد آن را در ظرف مورد نظر نگه داری کنید. رژ لب سالم و طبیعی شما آماده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied