شمانیوز
شما نیوز

جواد نکونام | یحیی گل محمدی

نکونام به سیم آخر زد | صحبت‌های عجیب جواد نکونام درباره سرمربی پرسپولیس

جواد نکونام در نشست خبری بازی مقابل شمسی آذر صحبت‌هایی علیه سرمربی پرسپولیس انجام داد.

نکونام به سیم آخر زد | صحبت‌های عجیب جواد نکونام درباره سرمربی پرسپولیس

به گزارش شمانیوز: جواد نکونام سرمربی تیم استقلال است. جواد نکونام در تیم استقلال با چالش‌ها و مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. تیم جوان در بازی مقابل شمسی آذر به تساوی دو دو دست یافت او پس از ی در نشست خبری حضور یافت و صحبت‌های عجیبی ارائه داد در ادامه صحبت‌های جواد نکونام درباره یحیی گل محمدی را میخوانید. 

 

صحبت های جواد نکونام در نشست خبری 

نکونام در بخشی از این نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی بدون نام بردن از کسی اعلام کرده آدم‌های بیخودی درباره اشک تمساح حرف زده‌اند، گفت: (پس از کمی مکث) من همیشه سعی کرده‌ام تا احترام همبازیان و دوستانم را نگه دارم. سال قبل و زمانیکه با فولاد، پرسپولیس را شکست دادیم، من اشتباه کردم که جواب بی احترامی دوستان را ندادم. این باعث شد که الآن بیاید و بی احترامی کند.

جواد نکونام

اگر منظورش از آدم بیخودی من بوده‌ام، که مشخص است آدم‌های بیخودی چه کسانی هستند در این فوتبال. کارنامه من مشخص است. اگر ایشان با من بوده، مطمئن باشید اصلا ایشان در حد من نیست که بخواهد درباره‌ام صحبت کند.

فوتبال فقط جام و قهرمانی نیست. فوتبال چیزهای زیاد دیگری است. زمانیکه من سال قبل با فولاد توانستم پرسپولیس را شکست دهم، احترام نگه داشتم. حتی زمانیکه تلفنی صحبت کردیم، محترمانه صحبت کردیم و از هم گلایه کردیم. ولی صحبتی که من کردم، جوری نبود که به کسی بی احترامی کنم. اگر منظورشان من بودم، جوابم را دادم. آدم‌های بیخودی زیادی در فوتبال هستند و یکی از آنها نیز خودشان است. 

منبع:  افکارنیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied