شمانیوز
شما نیوز

یحیی گل محمدی | جواد نکونام

بالاخره در مورد دعوای گل محمدی و نکونام فدراسیون فوتبال تصمیم مهم گرفت

چند مدتی است که سرمربی استقلال و پرسپولیس کنایه هایی عجیب در نشست های خبری منتشر به یک دیگر نثار میکنند تا اینکه فدراسیون فوتبال در مورد دعوای گل محمدی - نکونام یک تصیمیم جدی گرفت.

بالاخره در مورد دعوای گل محمدی و نکونام  فدراسیون فوتبال تصمیم مهم گرفت

به گزارش شمانیوز: خبرهای رسیده حاکی از آن است که ممکن است کمیته اخلاق به پرونده درگیری یحیی گل محمدی با جواد نکونام ورود کند.

فصل گذشته و بعد از مصاف فولاد – پرسپولیس در استادیوم اختصاصی فولاد یحیی گل محمدی واژه ای را در جهت توصیف فوتبالی که فولاد ارایه داد بکار برد که تعجب خیلی ها را به همراه داشت. یحیی گل محمدی بعد از این اتفاق با جواد نکونام تماس گرفت و از او عذرخواهی کرد.

این بار درگیری یحیی گل محمدی و جواد نکونام زودتر از دربی شروع شد. حمله بازیکنان پرسپولیس به استقلالی ها بعد از اینکه قرارداد خود را کاهش دادند تا قرارداد بلانکو ثبت شود، موجب واکنش جواد نکونام شد. سرمربی تیم استقلال گفت برخی تیم ها بالاترین هزینه ها را متحمل می شوند اما اشک تمساح می ریزند. این موجب پاسخ گویی از سوی یحیی گل محمدی شد. سرمربی تیم پرسپولیس گفت اینروزها هر کسی و ناکسی به خود اجازه می دهد در مورد ما حرف بزند و این ها آدم های بیخودی هستند. جواد نکونام بعد از بازی با شمس آذر این حرف ها را بی پاسخ نگذاشت و گفت یحیی گل محمدی در حد و اندازه ای نیست که در مورد من حرف بزند. یکی از آدم های بیخودی این فوتبال یحیی گل محمدی است.

رضا درویش و علی خطیر مدیران عامل دو باشگاه به جای دعوت دو طرف به خویشتن داری بر طبل اختلافات کوبیدند. رضا درویش گفت یحیی گل محمدی بهترین مربی حال حاضر ایران است و علی خطیر هم مدعی شد افتخارات جواد نکونام در دوران بازیگری دست نیافتنی است و او موفق ترین لژیونر ایرانی بوده است.

به نظر این اختلافات ادامه دارد است و کمیته اخلاق خبر رسیده به زودی با دعوت از طرفین از آنها در مورد مصاحبه ها توضیح خواهد خواست چون تدوام این حرف ها ممکن است دربی را از حالت عادی خارج کند، به خصوص که بازیکنان هم برای دفاع مربیان خود وارد معرکه شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied