شمانیوز
شما نیوز

فال تاروت | فال تاروت روزانه

فال تاروت روزانه | فال تاروت برای سرنوشت شما چه چیزی پیش بینی کرده است ؟

فال تاروت یک شنبه 14 آبان 1402 را در زیر را بخوانید.

فال  تاروت روزانه | فال تاروت برای سرنوشت شما چه چیزی پیش بینی کرده است ؟

به گزارش شمانیوز : فال تاروت  یکی از  روشهای پیشگویی سرنوشت است. فال تاروت بیشتر در کشورهای اروپایی رواج دارد. قدمت فال تاروت بسیار زیاد است. فال تاروت انواع مختلفی دارد. فال تاروت پیشینه تاریخی دارد و در پاسخگویی به یکسری سؤالات ازجمله روابط عاشقانه، پول، آینده و غیره نقش مهمی ایفا می‌کند. در ادامه فال تاروت 14 آبان 1402 را در زیر می خوانید. 

 

فروردین

کارت تاروت: ابله

 

آهسته تر! شما در جاده زندگی آنقدر سریع حرکت می کنید که رویاپردازی را فراموش کرده اید!

در برنامه شلوغ خود، مدت زمانی را برای تصور اینکه چه نوع زندگی را می خواهید تجربه کنید، خالی نمایید. به جای اینکه با عجله از پروژه ای به پروژه دیگر بروید، تمرکز کنید و هدف و اشتیاق خود را دوباره کشف کنید.

 

اردیبهشت

کارت تاروت: ارابه

وقتی اینقدر به خط پایان نزدیک شده اید، دست از کار نکشید. شما در حال رسیدن به مقصد خود هستید و تمام خستگی هایی که امروز احساس می کنید، فردا از بین خواهد رفت.

کارت تاروت ارابه، نماد پیروزی پس از یک سفر طولانی است. شما تا اینجا پیشرفت کرده اید و زمانی که به هدف خود برسید به خود افتخار خواهید کرد.

 

خرداد

کارت تاروت: ماه

چرا به شما دروغ گفتند و سپس وانمود کردند که هیچ اتفاقی نیافتاده؟ وقتی کسی چیزی را از شما پنهان می کند، قلب شما می تواند این را تشخیص دهد. وقتی حقیقت را با قلب خود احساس کردید، آن را بیان کنید.

این کارت تاروت نشان می دهد که فریبی در حال رخ دادن است و طبیعت کنجکاو شما را وادار می کند که به این فکر کنید که انگیزه آن ها چه بوده است.

 

تیر

کارت تاروت: قدرت

شما باهوش هستید. شما می دانید که برای مراقبت از خود به چه چیزی نیاز دارید. شما به یک حمام آب گرم، یک دل سیر گریه کردن و در آغوش گرفتن نیاز دارید! کسی که بیشتر از همه شما را درک می کند، خودتان هستید.

ممکن است دوستان و خانواده‌ تان به شما بگویند که محکم باشید و اجازه ندهید احساسات‌ تان بر شما تاثیر بگذارد.

اما اجازه ندهید این حرف های غلط، احساسات تان را سرکوب کند. شما شگفت انگیز هستید! بهترین کاری که فکر می کنید را برای خودتان انجام دهید.

 

مرداد

کارت تاروت: عدالت

کار درست را انجام دهید. زمانی که در حال ساختن زندگی مورد نظر خود هستید، همیشه بهترین کار این است که کاملا صادق و صریح باشید. صداقت تا حد زیادی به شما کمک خواهد کرد.

وقتی با خودتان صادق باشید، بهتر می توانید با دیگران صادق باشید. و وقتی با دیگران صادق هستید، آن ها احساس می کنند که می توانند بدون تردید به شما اعتماد کنند و با شما شریک شوند.

 

شهریور

کارت تاروت: مرگ

پایان‌ ها صرفا شروعی تازه در لباس مبدل هستند. خداحافظی با فصلی از زندگی هرگز آسان نیست.

حتی اگر با قدرت آن را تمام کنید و نسبت به نتیجه نهایی خود احساس غرور کنید، باز هم بخشی از تاریخ زندگی شما با تمام خاطرات تلخ و شیرینش خواهد بود.

شما هیچ یک از چیزهایی را که یاد گرفته اید یا افرادی را که در این راه به شما کمک کرده اند، فراموش نخواهید کرد.

در حال حاضر، بهتر است هر چیزی که در فکرتان می گذرد یا تمام اتفاقاتی را که افتاده است، بنویسید تا بتوانید با محبت به گذشته نگاه کنید.

فال تاروت

مهر

کارت تاروت: به دار آویخته

زمان همه زخم ها را التیام می بخشد، حتی آن هایی که عمیقا بر روح شما تاثیر گذاشته اند. لازم نیست منتظر بمانید تا حال تان خوب شود و سپس زندگی را از نو شروع کنید.

حتی زمانی که اشک در چشمان تان جاری است، می توانید کاری را که می خواهید انجام دهید.

هر قدمی که برای حرکت رو به جلو برمی دارید، به شما این امکان را می دهد که گذشته را یک قدم بیشتر پشت سر بگذارید. قرار است اوضاع بهتر شود. فقط به حرکت رو به جلو ادامه دهید.

 

آبان

کارت تاروت: جادوگر

شما برای همه چیزهایی که به دست آورده اید، سخت تلاش کرده اید، پس راهی را که طی کرده اید و شیوه رسیدن خود به موفقیت را با دیگران به اشتراک بگذارید.

گاهی اوقات، دیگران طوری رفتار می‌ کنند که انگار به شما حسادت می‌ کنند یا کمی ترسیده‌ اند، اما وقتی روند موفقیت خود و درس هایی که از شکست های خود گرفته اید و رشد کرده‌ اید را با آن ها به اشتراک می گذارید، به آن ها انگیزه می‌ دهید که دست به اقدام بزنند و همین کار را برای خودشان انجام دهند.

 

آذر

کارت تاروت: اعتدال

بیش از حد فکر کردن بخشی از طبیعت شماست. شما یک فرد متفکر هستید، به همین دلیل است که اینقدر با صراحت دیگران را نصیحت می کنید.

شما دوست ندارید دیگران به خاطر عدم شفافیت، دچار سوء تفاهم شوند. برای همین، قبل از صحبت کردن خوب فکر می کنید. خرد شما موهبتی است که باید بابت آن سپاسگزار باشید.

 

دی

کارت تاروت: جهان

زندگی راه های زیادی برای آشکار کردن حقیقت دارد. اغلب اوقات، شما نمی دانید چه اتفاقی پشت درهای بسته در حال رخ دادن است. اما کائنات هرگز اجازه نمی دهد شما در تاریکی بمانید.

از شما می خواهد که تمامیت و ایمان خود را تجربه کنید. پس اعتماد داشته باشید که هیچ اتفاقی، قدرت آسیب زدن به شما را نخواهد داشت.

برای جلوگیری از یک موقعیت ناخوشایند، کائنات همه چیز را به آسانی برایتان روشن خواهد کرد.

 

بهمن

کارت تاروت: رستاخیز

قصد قضاوت کردن دیگران را ندارید، اما گاهی اوقات، وقتی یک فرد تصمیم اشتباهی می گیرد یا خطایی می کند، با خودتان فکر می کنید که چرا این تصمیم را گرفت.

دلیل اینکه شما می توانید اشتباهات یک نفر را ببینید، این است که از آن ها درس بگیرید.

نیازی نیست جزئیات را بدانید. برای شما کافی است که به منطق آن ها فکر کنید و از آن درس بگیرید و رشد کنید، بدون اینکه همان مسیری را که آن ها طی کرده اند، طی نمایید.

 

اسفند

کارت تاروت: شیطان

برخی از رذایل شما را وسوسه می کنند. مهم نیست که چقدر تلاش می کنید تا از انجام آن ها سر باز زنید.

حتی فکر کردن به چیزی که نمی توانید به آن نه بگویید نیز، می تواند ساعت ها هوس آن را در دل تان بیاندازد. بنابراین، امروز بهتر است خود را به طور کامل از آن دور سازید و ذهن تان را منحرف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی