شمانیوز
شما نیوز

اشکان خطیبی | عکس اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در آستانه خودکشی ؟ | اشکان خطیبی به انتهای زندگی رسید

اشکان خطیبی بازیگر سینما که در جریان اعتراضات سال گذشته از ایران خارج شد، در جدیدترین ویدیوی خود گفته است که به انتهای خط رسیدم!

اشکان خطیبی در آستانه خودکشی ؟ | اشکان خطیبی به انتهای زندگی رسید

به گزارش شمانیوز ،  اشکان خطیبی یکی از بازیگران ایرانی است که مهاجرت کرده است . اشکان خطیبی بازیگر سینما که در جریان اعتراضات سال گذشته از ایران خارج شد، در جدیدترین ویدیوی خود گفته است که به انتهای خط رسیدم!اشکان خطیبی به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش‌نامه‌های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده و به تازگی از کشور مهاجرت کرده است.  اشکان خطیبی در بخشی از این ویدیو می‌گوید: «آن‌هایی که مانند من مهاجرت کردند می‌دانند، وقتی به این نقطه می‌رسی یعنی ته‌خط! یعنی دیگر راهی نمانده است. چندبار تصمیم گرفتم همه چیز را تمام (خودکشی) کنم! چندبار از بغض به هق‌هق رسیدیم! چندبار چمدان بستیم و شهر به شهر و مرز به مرز در جست‌وجوی خانه برای خود بودیم! دلتنگی، دلتنگی و دلتنگی...»

اشکان خطیبی

شروع با موسیقی اشکان خطیبی

در دانشگاه با بابک سعیدی آشنا شد و در سال دوم دانشگاه در سال ۱۳۷۷ وقتی ۱۹ ساله بود یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل دادند. سپس کارشان را بعنوان آهنگساز در تئاترها ادامه دادند. 

از تئاتر تا اولین فیلم اشکان خطیبی

 

علاقه ای به بازیگری نداشتم و علت ورودم به این حرفه بخاطر پول بود. از تئاتر دانشجویی به فیلم دفتری از آسمان در سال ۷۷ معرفی شدم در این فیلم بازی کردم که پخش نشدم، بعد از آن تئاتر را حرفه ای پیگیری کردم. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied