شمانیوز
شما نیوز

سحر قریشی | حواشی سحر قریشی

حیله جدید سحر قریشی لو رفت | سحر قریشی بیمار روانی است؟

ین روزها سحر قریشی از یک طرف با اکران فیلم سینمایی نارگیل دو و از طرف دیگر با محتواهایی که در کانال یوتیوب خود منتشــر می‌کند اسم خودش را در رسانه‌ها بالا نگه داشته.یک روز درباره تتلو و تتوهای اجباریاش افشاگری می‌کند، یک بار هم مانند دیروز به ماجرای اعتیاد و چندین بار اوردوزش. انتخاب های همیشگی او برای بازی در سینمای تجاری حالا به سمت پول در آوردن در یوتیوب چرخش داشــته و اتفاقا راز جذب مخاطبان ثابت خود را خوب میشناسد و میداند که از بازدید آنهــا چطور درآمدزایی کند و همه این ها با حفظ حجاب. ســحر کم حرف و بیسر و صدای سریال دلنوازان چطور مسیر این دگردیسی را پشت سر گذاشــت و از بازیگری به یوتیوبری رسید؟

حیله جدید سحر قریشی لو رفت | سحر قریشی بیمار روانی است؟

به گزارش شما نیوز؛ سحر قریشی از بازیگران شناخته شده سینمای ایران است که ابتدا با سریال تلویزیونی ستایش شناخته شد و بعد به سینما معرفی شد. سحر قریشی در طول دوران دوران بازیگری خود همواره پر حاشیه بوده است. یکی از حاشیه های معروف سحر قریشی ماجرای رابطه عاشقانه اش با مهدی طارمی است که به جدایی انجامید. حاشیه دیگر مربوط به رابطه سحر قریشی با امیر تتلو است که آن هم دوامی نیاورد. سحر قریشی به تازگی از ایران مهاجرت کرده است.


مصاحبه با رشــیدپور: سحر قریشی در آذر مــاه ۱۳۹۴ مهمان برنامه دید در شب رضا رشیدپور شــده بود. در این صندلی داغ ناآگاهی قریشــی برای اولین بار مثل رازی که همه از قبل میدانستند افشا شــد. او کوئنتین تارانتینو وفرانسیس فوردکاپولا کارگردانان مشهور آمریکا را نشناخت و از آن بدتر اینکه فوردکاپولا را با آل پاچینو اشتباه گرفت و گفت:چقدر پیر شده است. از آن جالبتر تصویر محمد سرافراز رئیس صدا و سیما را هم باز نشناخت. این مصاحبه البته بخش های قابل توجه دیگری هم داشــت. برای مثال او آنجا گفت که هفده ساله ازدواج کرده و از ازدواج دوم خود با خواننده و تهیه کننده سینما (امید علومی) خبر داد که در فیلم دریاکنار با هم آشنا شده بودند.

 رفتــار عجیب بــا پاکبان: در ایــن فاصله چندین مصاحبه جنجالی، اظهار نظرهای دیگر و حتــی انتخاب لباسهــای خاص او را باز ســر زبان‌ها انداخت. دوم اردیبهشت ۱۳۹۶ ویدئویی دست به دســت چرخید که در آن سحر قریشی با خنده، به ســمت رفتگری میرود و به دوستانش میگوید: «لباسم را با او سِــت کردهام». پاکبان به این کار او واکنش نشــان میدهد و میگوید:«برو خانم» و قریشــی به دوســتانش میگوید: «همین مونده بود کــه این به مــا بگه برو...» این ویدئو انقلابی در سوشال مدیاهای بازیگران درست کرد که حتی تبدیل به یک دو قطبی شد.

 شایعه مهاجرت:اولین بار ســال ۱۴۰۰ شایعه مهاجرت قریشی از ایران شنیده شد. آن زمان میگفتند که ســحر برای ازدواج به ترکیه رفته. بهمن ماه آن سال مشخص شد که سحر قریشــی دریک حرکت انتحاری دیگر با تتلو در ارتباط اســت. خبری که میتوانست به معنای مهاجرت همیشــگی این بازیگر باشد. در نهایت سال۱۴۰۱  این دو نفر رسما عکس های دو نفره خود را به سـبک و ســیاق عجیب خود منتشر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied