شمانیوز
شما نیوز

جواد خیابانی | حواشی جواد خیابانی

عکس همسر جواد خیابانی بعد مدت ها لو رفت | چرا جواد خیابانی عکس همسرش را منتشر نمی کرد؟

جواد خیابانی ۲۱ سال پیش با «بهناز خیابانی» ازدواج کرده است این زوج در سال ۱۳۷۶ صاحب دختری بنام «نگار» شدند که تنها فرزند آنها می باشد.

عکس همسر جواد خیابانی بعد مدت ها لو رفت  | چرا جواد خیابانی عکس همسرش را منتشر نمی کرد؟

به گزارش شمانیوز؛ جواد خیابانی ۲۱ سال پیش با بهناز خیابانی ازدواج کرده است. این زوج در سال ۱۳۷۶ صاحب دختری بنام نگار شدند که تنها فرزند آنها می باشد. جواد خیابانی در طول گزارش مسابقات فوتبال اشتباهات زیادی می‌ کند که بینندگان از آن به عنوان سوتی یاد می‌ کنند، جواد خیابانی از این حیث یکی از پراشتباه‌ ترین گزارشگران است هرچند خودش اعتقاد دارد اشتباهات او به اندازه اشتباهات دیگران نیست.

جواد خیابانی

واکنش دخترش جواد خیابانی به سوتی‌های پدرش 

شوخی هایی که مردم می کردم اوایل دخترم را اذیت می‌ کرد اما با نگارم حرف زدم و گفتم خودش را درگیر این حرف‌ ها و نقدها نکند.گفتم به هرحال این هم کار من است و یک سری آدم هم بیکار هستند و اذیت می‌ کنند، تو ناراحت نشو و این شکلی اوضاع بهتر شد.

جواد خیابانی

کتاب های جواد خیابانی 

خیابانی این سال‌ ها ۲۷ عنوان کتاب منتشر کرده است مهمترین آنها «تاریخ یونان» ، «زندگینامه پپ گواردیولا» ، «خاطرات استرالیا» و «جام جهانی فرانسه» است.

جواد خیابانی

جوایز و افتخارات جواد خیابانی 

جواد خیابانی در سال ۱۳۷۷ موفق شد جایزه بهترین گزارشگر فوتبال صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند.در سال ۱۳۷۸ نیز از سوی مجله سروش و با انتخاب خوانندگان این مجله بعد از حسین الهی قمشه‌ ای به عنوان محبوب‌ ترین چهره تلویزیونی در ایران دست یافت.در سال‌ های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۶ هم به عنوان بهترین مجری برنامه‌ های ورزشی انتخاب شد.

جواد خیابانی

سنگ تمام جواد خیابانی در زلزله کرمانشاه

جواد خیابانی در ماجرای زلزله کرمانشاه؛ کار و زندگی اش را ول کردن و با راه اندازی کمپین خیابانی جمع آوری کمک های مردمی به شدت سنگ تمام گذاشت.

جواد خیابانی

استخدام  جواد خیابانی در آموزش و پرورش

در سال ۱۳۶۸ وقتی ۲۳ ساله بود بعنوان مدرس هنرستان در دروس فنی به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآمد و دو سال نیز در هنرستان رجایی بندرعباس بعنوان معاون آموزشی (ناظم) مشغول بکار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    این عکس جواد خیابانی با استفاده از هوش مصنوعیه. عکس همسرشه

  • ناشناس

    این عکس خودشه