شمانیوز
شما نیوز

علیرضا بیرانوند | حواشی علیرضا بیرانوند

اخبار ورزشی | علیرضا بیرانوند دست به افشاگری زد

پرسپولیس بعد از تساوی مقابل استقلال تاجیکستان در چهار چوب لیگ قهرمانان آسیا علیرضا بیرانوند دروازه بان این تیم درباره افت تیمش در نیمه دوم دست به افشای حقایقی زد.

اخبار ورزشی | علیرضا بیرانوند دست به افشاگری زد

به گزارش شمانیوز :علیرضا بیرانوند دروازه بان حرفه ای پرسپولیس است. علیرضا بیرانوند جز بازیکنان پرحاشیه به حساب می آید. 

علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به همراه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حاضر شد و گفت: نیمه اول، نیمه خیلی خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم، ۲۰-۳۰ کمی افت کردیم، چون از ۲۳ نفری که به اینجا آمدیم، ۱۸-۱۷ نفر دچار سرماخوردگی شدید بودیم. همچنین ۲-۳ تا از بازیکنان، با ما نبودند و کاپیتان تیم ما، امید عالیشاه، غایب بود.

او ادامه داد: هفت بازیکن به خاطر سرماخوردگی نتوانستند بازی کنند و در نیمه دوم ۲۰-۳۰ دقیقه اضافه شدند اما باز هم به خاطر سرماخوردگی شرایط خوبی نداشتیم. شرایط‌مان خیلی سخت شد.

می‌توانیم با برد امروز شرایط خودمان را برای صعود خیلی بهتر کنیم و ۷۰-۸۰ درصد صعود کنیم اما اینجا شرایط خیلی سخت بود.

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به عملکرد حریف گفت: تیم استقلال تاجیک پرس کرد و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعد نتایج خوبی بگیریم. شرایط‌مان خیلی سخت است اما از الان خودمان را برای بازی‌ حساس‌مان در لیگ ایران برای سپاهان آماده می‌کنیم. فردا ریکاوری می‌کنیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم.

علیرضا بیرانوند

بیرانوند در واکنش به اینکه پرسپولیس حریف خود را دست کم گرفته بود، عنوان کرد: ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم. با هر تیمی که بازی کنیم، به آن احترام می‌گذاریم‌.

اتفاقی که امروز رخ داد و فشاری که استقلال در دقایقی از نیمه دوم به ما وارد کرد، به این برمی‌گردد که بیشتر بچه‌ها سرماخوردگی داشتند و تمرین نکرده بودند. ما یک روز قبل از بازی با استقلال، همه با هم تمرین کردیم.

او که به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد، گفت: اینجا، پرسپولیس است. شاید خیلی‌ها دوست دارند بهترین بازیکن زمین شوند اما من خیلی ناراحتم که بهترین بازیکن زمین شدم، چون پرسپولیس هیچوقت تیمی نبوده که دروازه‌بانش بهترین بازیکن زمین شود.

این موضوع من را ناراحت می‌‌کند اما به سرماخوردگی بازیکنان برمی‌گردد. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده این مشکلات را جبران کنیم.

منبع :باشگاه خبرنگاران جوان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied