شمانیوز
شما نیوز

ماسک فوری | ماسک خانگی مو

(ویدئو) ماسک فوری نرم کننده و روشن کننده مو

ماسک‌ موی خانگی برای تسکین و ترمیم آسیب‌های مو ، که در اثر رنگ مو، ابزارهای حرارتی، نور خورشید، نمک و حتی کلر موجود در آب ایجاد شده است، بسیار مناسب هستند.

(ویدئو) ماسک فوری نرم کننده و روشن کننده مو

 به گزارش شمانیوز :ماسک‌ موی خانگی برای تسکین و ترمیم آسیب‌های  مو ، که این ماسک موها در اثر رنگ مو، ابزارهای حرارتی، نور خورشید، نمک و حتی کلر موجود در آب ایجاد شده است، بسیار مناسب هستند. ماسک موهایکی از موثرترین محصولات مراقبتی مو هستند که می توانند برای ما موهایی سالم، درخشان، قوی و ضخیم را به ارمغان بیاورند. فوایدماسک مو از نرم کننده ها بیشتر بوده و فقط به نرمی موها خلاصه نمی شود. ماسکهای مو حاوی مواد طبیعی، ویتامین، مواد معدنی و پروتئین هستند که هر ترکیب می تواند تاثیر متفاوتی بر مو بگذارد؛

 

 

 این ماسک‌ مو ها بسیار مؤثر بوده و برای انواع مو نظیر موهای زبر، وز، خشک، چرب، نازک یا موج‌دار کاربردی هستند. حتی اگر موهای سالمی دارید بهتر است برای حفظ شادابی آن‌ها از ماسک‌های موی خانگی استفاده کنید.

داشتن اطلاعات درباره اینکه از کدام یک از روغن‌ها یا مواد غذایی که همین حالا در آشپزخانه شما موجود است می‌توانید برای تهیه ماسک موی خانگی استفاده کنید، به شما کمک می‌کند بهترین ماسک را متناسب با شرایط خاص موهای خود تهیه کنید. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied