شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | اخبار ورزشی

خوش خبری برای پرسپولیس | صعود پرسپولیس در آسیا آسان شد ؟

پرسپولیس در حالی در برابر النصر عربستان به میدان میرود که این تیم یک بازی حساس دیگر هم لیگ کشورش دارد و این به نفع پرسپولیس خواهد بود.

خوش خبری برای پرسپولیس | صعود پرسپولیس در آسیا آسان شد ؟

به گزارش شمانیوزپرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بازی سختی پیش رو دارد. پرسپولیس که در بازی رفت مقابل النصر باخته بود ، شاید بتواند بازی برگشت را جبران کند. 

بازی برگشت پرسپولیس و النصر عربستان حساس‌تر شده و نماینده کشورمان تحت هیچ شرایطی نباید این بازی را واگذار کند. خبر خوش برای پرسپولیس و گل محمدی این است که النصر ۴ روز بعد از این بازی در لیگ عربستان بازی بسیار حساسی با الهلال دارد و طبعا به چند بازیکن کلیدی خود مقابل پرسپولیس استراحت خواهد داد چون از گروه خود صعود کرده است اما بازی با الهلال برای یاران رونالدو به مراتب مهمتر است و حکم فینال لیگ عربستان را دارد.

پرسپولیس

النصر در بازی با الدحیل هم به رونالدو استراحت داد و البته تالیسکا با هت‌تریک خود سند صعود نماینده عربستان را امضا کرد. حالا باید دید سرمربی پرتغالی النصر در بازی با پرسپولیس هم به چند ستاره خود استراحت می‌دهد یا نه اما مسلما برای آنها بازی با الهلال به مراتب مهمتر است و در بازی با پرسپولیس خیلی فشار نمی‌آورند. الدحیل هم که شانس صعود ندارد و بعید است پرسپولیس در صورت کسب امتیاز از ریاض، در بازی خانگی با الدحیل قطر مشکل خاصی داشته باشد.

منبع : خبر آنلاین 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied