شمانیوز
شما نیوز

معلمان آموزش و پرورش

همه معوقات معلمان آموزش و پرورش واریز می‌شود؟

طبق اخبار واصله قرار است همه معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان امسال واریز شود.

همه معوقات معلمان آموزش و پرورش واریز می‌شود؟

به گزارش شمانیوز؛ آموزش و پرورش خبر مهمی درباره پرداخت همه معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان امسال داد.رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مهمی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان باید به مرحله اجرا درآید. رتبه‌بندی معلمان دارای ابعاد و زوایای مختلفی است که معلمان باید نسبت به آن آشنایی داشته باشند.بر اساس رتبه‌بندی معلمان آنها با در نظر گرفتن معیارهایی در چهار گروه طبقه بندی و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شد. رتبه‌بندی معلمان اواخر آبان ماه سال گذشته به تصویب رسید. رتبه‌بندی معلمان برای کلیه معلمان، در یکی از رتبه‌های ماده (۳) این قانون و مطابق آیین نامه اجرایی آن حداکثر تا سه ماه پس از ابلاغ قانون، انجام می‌شود.

آموزش و پرورش خبر مهمی درباره پرداخت همه معوقات معلمان و فرهنگیان بازنشسته تا پایان آبان امسال داد.معاون وزیر آموزش و پرورش خبر مهمی درباره زمان واریز معوقات فرهنگیان بازنشسته و معلمان داد.

علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در مصاحبه اختصاصی با صدا و سیما با اعلام این خبر گفت: همه مطالبات و معوقات معلمان حق التدریس و فرهنگیان که مربوط به سال گذشته بود به طور کامل تسویه شده، مطالبات فروردین هم کامل تسویه شده و بخشی ازمطالبات اردیبهشت هم پرداخت شده است.

به گفته فرهادی، مطالبات خرداد و بخشی از اردیبهشت هم در آبان ماه به طور کامل تسویه خواهد شد. معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش همچنین درباره اعتراض برخی از معلمان به نظام رتبه‌بندی نیز گفت: حدود ۳۰۰ هزار نفر به نظام رتبه‌بندی اعتراض کرده بودند که کمتر از ۱۰۰ هزار نفر از آنها باید بررسی شود و مابقی معلمان به طور کامل انجام شده و در احکامشان نیز اعمال شده و پرداختی این دسته از معلمان نیز از اول امسال انجام شده است، باقی مانده معترضان نیز تا قبل از پایان آبان رتبه‌بندی آنها تعین تکلیف خواهند شد.


فرهادی ادامه داد: در بخش رتبه‌بندی معلمان خوب کار شد و به طور فشرده حدود ۱۰۰ نفر حتی در ایام تعطیل در دبیرستان البرز و یکی از مراکز تربیت معلم تهران به طور پیوسته بررسی شد.

وی گفت: معلمانی که رتبه‌بندی آنها مشکل داشت با بررسی‌ها انجام شده مشکل آنهامرتفع شدو به آنها نیز تعلق گرفت و احکام کارگزینی برای این معلمان صادر شد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد معلمان شامل نظام رتبه‌بندی شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied