شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب بیماری | تعبیر خواب

تعبیر خواب بیماری چیست ؟ | تعبیرخواب بیماری از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب بیماری از نظر ابن سیرین و امام صادق را در زیر بخوانید.

تعبیر خواب بیماری چیست ؟ | تعبیرخواب بیماری از نظر معبران مختلف

به گزارش شمانیوز : تعبیر خواب بیماری ، معانی مختلفی دارد. برخی افراد تعبیر خواب بیماری را نمادی از گناه، ناپاکی و بدکاری می دانند. برخی دیگر تعبیر خواب بیماری را به دست آوردن مال و اموال از راه هایی نامشروع و حرام می دانند. 

 

از نظر محمد ابن سیرین 

 خوابی که در آن بیمار و ناخوش احوال باشید؛ خبر از کج روی و آلوده شدن به گناه و فساد است. به طوری که دین و ایمانتان را بر باد می دهید. همچنین رفتار شما با مردم از روی ریا، دو رویی و نفاق است.

 دسته ای از خواب شناسان معتقدند که خواب بیماری این گونه تعبیر می شود که در سال جاری از دنیا خواهید رفت و عمرتان به پایان می رسد.

چنانچه در خواب بیمار باشید و سپس بهبودی و سلامت نصیبتان شود؛ اما در مکانی غیر از خانه خود باشید و با هیچ کس هم کلمه ای صحبت نکنید؛ یعنی در عالم واقعیت بیمار و ناخوش می‌شوید و این بدحالی به درازا می کشد. به نحوی که امکان دارد (دور از جانتان) همین بیماری به مرگ و هلاکت شما ختم شود.

 اما اگر در خواب و رویا از بیماری رهایی یافته و به صحبت، تعامل و رفت و آمد با مردم بپردازید؛ به معنای این است که در زندگی واقعی نیز بهبودی و سلامتی خود را باز می یابید.

تعبیر خواب

از نظر امام جعفر صادق (ع)

 خوابی که در آن دچار بیماری و ناخوشی شده باشید و از شدت بیماری لب به ناله و شکایت باز کنید، تعبیر نیکویی دارد. به این معنا که از شر غم، ناراحتی، غصه، ماتم و اندوه محفوظ خواهید ماند.

چنانچه در خواب در عین بیماری و ضعف راضی به رضای خداوند بزرگ باشید؛ به سلامتی، تندرستی و نیکویی تعبیر می شود.

خوابی که در آن بیمار و برهنه باشید به معنای فرا رسیدن اجل شما است. در آینده ای نه چندان دور از دنیا خواهید رفت. همان گونه که خداوند متعال نیز در قرآن کریم وعده داده است:

… وَلَقَدْ جِئْتُمُونَا فُرَادَى کَمَا خَلَقْنَاکُمْ اَوَّلَ مَرَّهٍ… _ (انعام-۹۴)

… شما تک تک چنانکه نخستین بار خلقتان کرده‌ایم پیش ما آمده‌اید…

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی