شمانیوز
شما نیوز

نیوشا ضیغمی | حواشی نیوشا ضیغمی

آیا این شخص واقعا نیوشا ضیغمی است؟ | تغییر قیافه وحشت ناک نیوشا ضیغمی بعد از جدایی از همسر تاجرش

نیوشا ضیغمی با ظاهری جدید و متفاوت از خود عکسی منتشر کرده است که در فضای مجازی بسیار جنجالی شده است.

 آیا این شخص واقعا نیوشا ضیغمی است؟ |  تغییر قیافه وحشت ناک نیوشا ضیغمی بعد از جدایی از همسر تاجرش

به گزارش شمانیوز؛ نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 است که فعالیت هنری خود را از سال 1382 آغاز کرده است.  نیوشا ضیغمی در کارنامه هنری خود نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم شوریده و حس پنهان می باشد.نیوشا ضیغمی در سال 1389 با آرش پولادخان یک تاجر ایرانی ازدواج کرد و مهریه نیوشا ضیغمی تنها یک سکه بهار آزادی بوده است همچنین در سال 1397 صاحب فرزند دختری شد به نام لنا که اخیرا خبرهایی مبنی بر جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش به گوش می رسد. نیوشا ضیغمیظاهر جدید و جنجالی نیوشا ضیغمی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است بسیار بحث برانگیز است.

نیوشا ضیغمی

ورود نیوشا ضیغمی به عرصه بازیگری و هنر

نیوشا ضیغمی اگرچه تحصیلاتش را در رشته روانشناسی کودک به اتمام رساند اما به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در کلاس های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد و به فراگیری این هنر پرداخت.

بعد از اتمام دوره بازیگری در کانون سینماگران جوان در سریال در چشم باد مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری او در کنار تیم مسعود جعفری جوزانی رقم خورد.

نخستین تجربه های سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های تردست و شوریده رقم خورد و راه برای ورود او به دنیای سینما هموار گردید اما با حضور در فیلم اخراجیها 1 به چهره شناخته شده تری در میان اهالی سینما تبدیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied