شمانیوز
شما نیوز

الهام حمیدی

الهام حمیدی بعد از مدت ها نبودن عکس فرزندش را منتشر کرد + عکس

عکسی از فرزندان الهام حمیدی را در ادامه سایت شما نیوز مشاهده می کنید.

الهام حمیدی بعد از مدت ها نبودن عکس فرزندش را منتشر کرد + عکس

به گزارش شمانیوز؛ الهام حمیدی بعد از این که متاهل شد از دنیای بازیگری کم و بیش کناره گرفت . الهام حمیدی مادر تو فرزند به نام های الوین و ماهلین هست و در مصاحبه ای که داشته گفته دوست ندارم فرزندانم بازیگر شوند. الهام حمیدی در کثر فیلم های مذهبی بازی کرده است و الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد.  الهام حمیدی لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

الهام حمیدی

ازدواج الهام حمیدی

الهام حمیدی قبل از ورود به عرصه بازیگری در سال 1376 در 20 سالگی ازدواج کرد اما این رابطه منجر به طلاق شد. خانم بازیگر بعد از سال ها دوباره ازدواج کرد. سیزدهمین روز از بهمن ماه 97 بود که الهام حمیدی بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبری از ازدواجش به روز کرد و چند ماه بعد در آخرین روز از فروردین ماه 98 مراسم ازدواج این بانوی هنرمند برگزار شد.علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی است و فعالیتی در عرصه هنری ندارد.

الهام حمیدی

فرزندان الهام حمیدی

12 خردادماه سال 99 بود که الهام حمیدی با انتشار پستی خبر از تولد پسرش بنام «الوین» داد و برای اولین بار مادر شدن را تجربه کرد. این بانوی هنرمند به فاصله یک سال و پنج ماه صاحب فرزند دیگری شد. فرزند دوم ایشان یک دختر به نام ماهلین است که در روز 22 مهر 1400 چشم به جهان گشود.

الهام حمیدی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied