شمانیوز
شما نیوز

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه:

در حوزه رضایت‌مندی کارکنان نیز در مسیر تعالی حرکت خواهیم کرد

دومین جلسه تالار گفتگوی معاونت سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه با کارکنان، روز یکشنبه 21 آبان ماه سال جاری با حضور معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی، جمعی از مدیران و کارکنان شرکت و مدیران ارشد بیمه ایران درسالن اجتماعات مرکز تحقیقات فولاد مبارکه با موضوع بیمه و سلامت کارکنان برگزار شد.

در حوزه رضایت‌مندی کارکنان نیز در مسیر تعالی حرکت خواهیم کرد

علیرضا کاظمی، معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه، در پایان این جلسه گفت: اعتقاد ما بر این است که باید به‌ویژه در حوزه معاونت سرمایه‌های انسانی با همکاران به طور شفاف صحبت کنیم و سطح آگاهی ایشان را در خصوص رویدادهایی که در شرکت ساری و جاری و به‌طورکلی زیست‌بوم فولاد مبارکه ارتقا بخشیم.

وی افزود: برگزاری چنین جلسات و گفتمان‌هایی کمک می‌کند تا با آگاهی همکاران افزایش یابد و این عزیزان بیش‌ازپیش به حقوق حقه خود برسند.

کاظمی تصریح کرد: به طور مشخص در این جلسه که با حضور مدیرعامل بیمه ایران در استان اصفهان و سایر کارشناسان این اداره و همچنین با حضور جمعی از کارکنان شرکت برگزار شد، تلاش کردیم که موضوعات و مشکلات همکاران را در حوزه درمان مورد بررسی و واکاوی قرار دهیم؛ موضوعاتی که در سنوات اخیر به یکی از مباحث مبتلا به همکاران مبدل شده است و حجم زیادی از سؤالات را برای همکاران به وجود آورده است.

معاون سرمایه‌های انسانی و سازماندهی ادامه داد: اگر چه طی سالیان اخیر نسبت به افزایش ارائه خدمات به همکاران اقدامات خوبی انجام شده است؛ اما گاهی اوقات به دلیل عدم آگاهی، همکاران نتوانسته‌اند از تمامی ظرفیت‌های بیمه طرف قرارداد استفاده کنند.

وی از برخط شدن بسیاری از خدمات بیمه ایران در ماه جاری و همچنین ماه‌های آینده خبر داد و گفت: با اقداماتی که از سوی مدیریت بیمه ایران و کارشناسان آن انجام شده است، تلاش می‌کنیم از سیکل کاغذی برای ارائه خدمات و بررسی مدارک پزشکی همکاران و خانواده‌های ایشان فاصله گرفته و به سمت آگاهی‌بخشی دیجیتال گام برداریم. اقدامی که در جلسه امروز از آن به‌عنوان سامانه جامع درمان بیمه ایران برای همکاران شرکت رونمایی شد.

کاظمی خاطرنشان کرد: نحوه استفاده از این نرم‌افزار و سایر اقدامات و تسهیلاتی که بیمه ایران برای همکاران در نظر گرفته است به‌زودی از طریق رسانه‌های موجود در شرکت از جمله خبرنامه و رادیو فولاد به همکاران اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در تشریح دیگر مزایای برگزاری جلسات رودرروی مدیران حوزه معاونت سرمایه‌های انسانی با کارکنان شرکت افزود: در این جلسات همچنین از سطح توقعات و نقطه‌نظرات همکاران آگاه می‌شویم و می‌توانیم با رصدکردن خروجی این جلسات سازوکاری بهتر، به‌روزتر و مؤثرتر برای برآورده‌کردن توقعات همکاران ایجاد نماییم و همانند سایر حوزه‌های شرکت گام‌های بلندتری برای موفقیت و تعالی سازمانی برداریم.

مدیرکل شعب بیمه ایران استان اصفهان:

سازوکار مناسبی برای برآورده‌کردن انتظارات کارکنان فولاد مبارکه فراهم می‌کنیم

مدیرکل شعب بیمه ایران استان اصفهان نیز در حاشیه برگزاری این جلسه گفت: طبق قراردادی که از ابتدای مهرماه با شرکت فولاد مبارکه به امضا رساندیم، مکلف هستیم که تمامی سؤالات و خواسته‌های بیمه‌شدگان طرف قرارداد را به نحو مقتضی پاسخگو باشیم.

ارشاد فائضی‌زاده در اهمیت برگزاری چنین جلساتی گفت: مسلماً این جلسات که به‌صورت رودررو با بیمه‌شدگان برگزار می‌شود می‌تواند به برطرف‌شدن مشکلات و ارائه خدمات هرچه بیشتر کمک کند همان گونه که در جلسه بسیار خوب امروز کارکنان حاضر در جلسه به نمایندگی از تمام کارکنان فولاد مبارکه سؤالات خود را مطرح کردند و همکاران ما نیز در حوزه‌های مختلف تلاش کردیم در حد مقتضای جلسه و زمان کمی که در اختیار داشتیم به سؤالات این عزیزان پاسخ دهیم.

وی خاطرنشان کرد: به‌طورقطع با شنیدن موارد مطرح‌شده در این جلسه تلاش می‌کنیم سازوکار مناسبی برای برآورده‌کردن انتظارات کارکنان فولاد مبارکه فراهم کنیم.

مدیرکل شعب بیمه ایران استان اصفهان با اشاره به سامانه جامع درمان بیمه ایران که به‌تازگی در اختیار بیمه‌شدگان قرار گرفته است، گفت: این نرم‌افزار که مختص بیمه ایران است و قابلیت نصب بر روی موبایل را دارد، می‌تواند لیست مراجع درمانی و پزشکان طرف قرارداد را به‌صورت به‌روز به سمع و نظر بیمه‌شدگان تحت پوشش بیمه ایران و به طور مشخص کارکنان فولاد مبارکه برساند با استفاده از این ظرفیت کاربران می‌توانند در هر زمان و مکانی که هستند از مراکز طرف قرارداد آگاهی یابند و ضمن بارگذاری اسناد و مدارک هزینه‌های درمانی خود از مراحل پرداخت آن آگاهی یابند. به‌طورکلی تلاش خواهیم کرد با برگزاری چنین جلسات و اقداماتی رضایت حداکثری کارکنان فولاد مبارکه را جلب نماییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied