شمانیوز
شما نیوز

بهنوش طباطبایی | حواشی بهنوش طباطبایی

خیلی‌ها تحمل جمال و کمال دکتر بهنوش طباطبایی ندارند | این متن منتقدان دکتر بهنوش طباطبایی را کوبوند

دکتر مشایخی یادداشت خود را در نهایت با این جمله به پایان رسانده است :«خیلی‌ها تحمل جمال و کمال شما را در کنار هم ندارند. به دریای دل مهربانتان ببخشید. شادباش و دیر زی بانوی کامل سرزمینم.»

خیلی‌ها تحمل جمال و کمال  دکتر بهنوش طباطبایی ندارند |  این متن منتقدان دکتر بهنوش طباطبایی را کوبوند

به گزارش شمانیوز؛ دکتر سوگل مشایخی روانشاس و جامعه شناس به حواشی ایجاد شده پیرامون بهنوش طباطبایی بعد از انتشار عکس‌های اخیرش واکنش نشان داد.به بهانه زیبایی شما برای حاصل تعلیم و تربیت در کشورمان غمگین شدم.بهنوش طباطبایی در ابتدای دهه هشتاد با سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری با ایفای نقش کتی به عنوان چهره‌ای جدید به عرصه بازیگری معرفی شد. بهنوش طباطبایی پس از آن در فیلمها و سریال های مختلفی ایفای نقش کرد که فیلم تختی یا سریال در کنار زاینده رود از جمله معروف ترین آنهاست. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل از جمله اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که پس از چند سال به جدایی انجامید. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که فعالیت مدلینگ را به صورت قانونی انجام داده است. بهنوش طباطبایی اکنون ۴۲ سال دارد و مجرد است.

​بهنوش طباطبایی​

 

دکتر سوگل مشایخی روانشتاس و جامعه شناس با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی‌اش به حواشی ایجاد شده پیرامون بهنوش طباطبایی بعد از انتشار عکس‌هایش در مراسم بدرقه زنده‌یادان آتیلا پسیانی و داریوش مهرجویی واکنش نشان داد.

بهنوش طباطبایی که حدود دوسال است در پروژه «سووشون» مشغول بازی است ، بعد از گذشت مدت‌ها با حضور در مراسم بدرقه پیکر زنده‌یادان آتیلا پسیانی و داریوش مهرجویی در یک اجتماع عمومی حاضر شد. تصاویر منتشر شده از او خیلی زود در فضای مجازی وایرال شد. در پی انتشار این تصاویر بحث‌های زیادی پیرامون این بازیگر شکل گرفت و مطالب متعددی با موضوع تفاوت‌هایی که در چهره او ایجاد شده تولید و منتشر شد.

در پی ایجاد این حواشی در شبکه‌های اجتماعی دکتر سوگل مشایخی روانشناس و جامعه شناس در حمایت از بهنوش طباطبایی یادداشتی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت :«خانم دکتر بهنوش طباطبایی عزیز، به بهانه زیبایی شما برای حاصل تعلیم و تربیت در کشورمان غمگین شدم. کتاب‌های سنگین را سال‌ها بر دوش کودکانمان می‌گذاریم و آن‌ها را هر روز با مشقت به مدرسه می‌فرستیم ، اما نه اصول و پایه‌های اخلاق و شرافت را به‌ان‌ها می‌اموزیم نه مهارت یک زندگی موفق و پویا و نه راه‌های دیده شدن و شاد بودن بدون تجسس در زندگی دیگران و قضلوت و تهمت و انتشار مسائل خصوصی.»

او در ادامه این یادداشت آورده :«فضای مجازی امروز آینه خلاءهای بزرگ در سیستم تعلیم و تربیت ماست. کاش تفکر و تلاش دلسوزانه‌ای باشد. به قول حضرت مولانا : ملاحت‌های هر چهره از آن دریاست یک قطره.»

دکتر مشایخی یادداشت خود را در نهایت با این جمله به پایان رسانده است :«خیلی‌ها تحمل جمال و کمال شما را در کنار هم ندارند. به دریای دل مهربانتان ببخشید. شادباش و دیر زی بانوی کامل سرزمینم.»

حواشی ایجاد شده پیرامون بهنوش طباطبایی در دو مراسم یاد شده در حالی شکل گرفته که او تقریبا حدود یکسال پیش در مراسم اکران مردمی فیلم «ابلق» حاضر شد. طباطبایی زمانی در این مراسم حضور پیدا کرد که تولید سریال «سووشون» در میانه راه بود. این بازیگر زمانی‌که در مراسم‌های اخیر حاضر شد فقط چندی روزی بود که از بازی در سریال «سووشون» فراغ شده بود و عملا فرصتی برای انجام عمل‌های زیبایی که در فضای مجازی به آن اشاره شده نداشت و پیش از آن هم به دلیل حضور مداوم جلوی دوربین نرگس آبیار این امکان عملا برایش مهیا نبود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied