شمانیوز
شما نیوز

بیمه سینا

تخفیف انواع بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی در کمپین 20 سالگی بیمه سینا

شرایط ویژه و تخفیف خرید انواع بیمه مسئولیت و آتش سوزی در پویش 20 سالگی بیمه سینا اعلام شد.

تخفیف انواع بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی در کمپین 20 سالگی بیمه سینا

  بر این اساس افرادی که تا 13 آذرماه(روز ملی بیمه) اقدام به خرید بیمه‌نامه آتش‌سوزی کنند، مشمول دریافت تخفیف ویژه 70درصدی در خطرات اصلی و 80درصدی در خطرات تبعی برای منازل مسکونی و ساختمانهای اداری خواهند شد.

   همچنین، در بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی غیرصنعتی 60درصد تخفیف در خطرات اصلی و 70درصد در خطرات تبعی(به‌غیر از خطر سرقت با شکست حرز) اعمال خواهد شد.

 خطر سیل و طغیان رودخانه، سقوط هواپیما و قطعات منفصل شده، بدون دریافت حق بیمه از بیمه‌گذاران جدید برای بیمه‌نامه‌های مسکونی و اداری ارائه می‌گردد.  علاوه بر این، با خرید یک فقره بیمه‌نامه آتش‌سوزی مسکونی با تخفیف50درصدی، بیمه‌نامه دوم با سرمایه و خطرات مشابه به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

 طبق این گزارش؛ در بخش بیمه های مسئولیت نیز تخفیفات ویژه‌ای به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس بیمه سینا در نظر گرفته شده است.

  به همین منظور، افرادی که در این ایام اقدام به خرید هریک از بیمه‌نامه‌های مسئولیت مدنی اجرای عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث، مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان ساختمانی، مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان پروژه های عمرانی، مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان فعالیت های صنعتی، تولیدی و خدماتی، مسئولیت مدنی حرفه‌ای پزشکان و مسئولیت مدنی حرفه‌ای پیراپزشکان کنند، علاوه بر تخفیفات جاری از 10 درصد تخفیف نیز بهره‌مند می‌شوند.

 

    

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied