شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | بازیکن پرسپولیس

بمب نقل انتقالات پرسپولیس امروز ترکید

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس معتقد است این تیم در نقل و انتقالات تابستانی تقویت نشده است و در زمستان نیاز مبرمی به بازیکن دارد.

بمب نقل انتقالات پرسپولیس امروز ترکید

به گزارش شمانیوز؛ در چند روز اخیر در فضای مجازی صحبت‌های‌ زیادی در مورد اینکه یحیی به‌دنبال بازگرداندن یورگن لوکادیا است، مطرح شده که با پیگیری از باشگاه پرسپولیس با خبر شدیم که درحال‌حاضر این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای بازگرداندن این بازیکن ندارد. واقعیت امر این است که باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی به‌خاطر مشکلات مالی بیشتر به‌دنبال این است تا طلبش از لوکادیا را بگیرد. این بازیکن و باشگاه چینی‌اش تقریبا یک هفته دیگر مهلت دارند تا بدهی 324 هزار دلاری خود به پرسپولیس را پرداخت کنند. اتفاقی که اگر رخ ندهد باشگاه چینی پنجره نقل‌وانتقالاتش بسته خواهد شد و لوکادیا هم تا زمان پرداخت این پول نمی‌تواند هیچ قراردادی با باشگاه دیگری امضا کند. براساس آنچه در خبرها آمده باشگاه چینی لوکادیا به‌خاطر مشکلات زیاد مالی در آستانه انحلال است و در چنین شرایطی طبیعی است که توان پرداخت طلب باشگاه پرسپولیس را نداشته باشد، اما لوکادیا اگر قصد ادامه دادن به فوتبالش را داشته باشد محکوم به پرداخت این پول است. این‌گونه در فضای مجازی مطرح شده است که لوکادیا تمایل دارد به‌جای پرداخت طلبش به پرسپولیس یک نیم‌فصل برای این تیم بازی کند، درحالی‌که او کوچک‌ترین درخواستی در این مورد از باشگاه پرسپولیس نداشته و مسائل مطرح شده فقط در حد حرف است. مساله دیگر اینکه لوکادیا در دفاعیه خود در پرونده شکایتی‌اش از پرسپولیس آنقدر در مورد کشور ایران بد گفته است که طبیعتا خودش هم روی بازگشت ندارد و از طرفی بعید است که اجازه بازگشت به او داده شود.

بشار قرارداد دارد، نوراللهی راضی است

بشار رسن در زمان سرمربیگری گل‌محمدی در پرسپولیس بود که تصمیم به ترک این باشگاه و رفتن به تیم القطر را گرفت. او با قراردادی سه‌ساله به این باشگاه رفت که بعد از اتمام آن نیز برای یک‌فصل دیگر در این باشگاه ماندنی شد. به گفته مدیر برنامه‌های ایرانی او، نه یحیی گل‌محمدی خواستار بازگشت این بازیکن شده و نه خود او صحبتی در این مورد کرده است. ضمن اینکه بشار تحت قرارداد باشگاه القطر است و در پایان این فصل در مورد آینده فوتبالی‌اش تصمیم خواهد گرفت. این شرایط را تقریبا احمد نوراللهی هم دارد. او این فصل راهی تیم الوحده امارات شد و از شرایط خود نیز در این باشگاه رضایت دارد. هافبک سابق پرسپولیس در آخرین فصل حضورش با این تیم با یحیی در مقطعی به مشکل خورد و چندان مشتاق کار کردن دوباره با این مربی نیست. ضمن اینکه او در تابستان قراردادی دو ساله با الوحده امضا کرد و برای جدایی باید دوطرف به توافق برسند. در نتیجه نه بشار و نه نوراللهی در زمستان پیش‌رو قرار نیست سرخپوش شوند و اخبار منتشر شده در مورد بازگشت آنها به پرسپولیس شایعه‌ای بیش نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied