شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | بازیکن پرسپولیس

پرسپولیس‌ها در آستانه نقره داغ شدن

باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم را ۱۰ درصد جریمه کرد.

پرسپولیس‌ها در آستانه نقره داغ شدن

به گزارش شمانیوز؛ بعد از برگزاری جلسه هیئت‌مدیره، باشگاه پرسپولیس جریمه ده درصدی اعضای تیم شامل کادرفنی و بازیکنان را به افشین پیروانی ابلاغ کرد.

این جریمه بعد از سه تساوی و یک شکست اعمال شد تا باشگاه پرسپولیس به این شکل نسبت به وضعیت این تیم در لیگ برتر و آسیا واکنش نشان دهد.

جریمه ده درصدی که به نوعی ۳۲ میلیارد تومان از تعهدات این باشگاه نسبت به اعضای تیم را شامل می‌شود، در حالی صادر شد که نقد‌هایی را نیز از سوی افکار عمومی به دنبال داشته، اما باشگاه پرسپولیس در این حکم متمم جالبی را گنجانده است.

بر اساس آنچه به پیروانی ابلاغ شده، در صورتی که پرسپولیس بتواند از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند، این جریمه مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

اگرچه صعود از مرحله گروهی برای پرسپولیس بسیار سخت و پیچیده شده، اما قرمز‌ها فرصت این را دارند تا با کسب امتیازات لازم در دو بازی باقیمانده از زیر این حکم در بروند.

باتوجه به شرایط جدولی پرسپولیس نیازمند کسب ۴ تا ۶ امتیاز برای صعود به مرحله بعدی است که سه امتیاز احتمالا با پیروزی خانگی مقابل الدحیل به دست می‌آید و باقیمانده کار به دیدار النصر در ریاض مربوط است.به عبارتی اگر پرسپولیس بتواند النصر را با کریس رونالدو شکست دهد، اعضای این تیم از جریمه ۳۲ میلیاردی فرار می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied