شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

بازی آموزش و پرورش تهران با جان دانش‌ آموزان

افراط و تفریط در مباحثی که با جان انسان‌ها در ارتباط است، کار درستی به نظر نمی‌رسد و این موضوع اکنون در آلودگی هوای تهران مشهود شده است. در حالی که سالیان گذشته با اندک مسئله‌ای در تغییر شاخص آلودگی هوا، مدارس تعطیل می‌گردید، اما اکنون با اذعان کارشناسان که عدد شاخص با جهش نزدیک ۵۵ به آلودگی ۲۰۵ می‌رسد، آموزش و پرورش تهران اصرار بر بازبودن مدارس دارد. موضوعی که با جان دانش‌آموزان در ارتباط است.

بازی آموزش و پرورش تهران با جان دانش‌ آموزان

به گزارش شمانیوز، غلظت آلاینده ها در تهران، کرج ،اراک و اصفهان به طرز وحشتناکی افزایش یافته است و پیش‌بینی‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد از ساعت ۳صبح دوشنبه تا ۹صبح سه‌شنبه شاخص کیفیت هوای پایتخت به بدترین شرایط سال اخیر می‌رسد و عدد از ۱۵۵ تا ۲۰۵ افزایش می‌یابد. البته طبق اعلام، از ظهر سه‌شنبه با ورود ناپایداری‌ها، کیفیت هوا بهتر خواهد شد و آلودگی هوا در اصفهان و چند شهر این استان باعث غیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه ها شد.  

این در حالی است که آموزش و پرورش تهران همچنان اصرار بر بازبودن مدارس و حضور دانش‌آموزان دارد، موضوعی که خطرات جانی را برای فرزندان و آینده‌سازان این مرزوبوم به همراه خواهد داشت. در حالی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که از سال گذشته تصمیم گرفتیم که در زمان آلودگی هوا به هیچ عنوان کلاس‌های درس نباید تعطیل شود، که کارشناسان اذعان دارند شاخص‌های آلودگی هوا در تهران و کلانشهرها به از مرز خطر هم فراتر رفته است.  

وزیر آموزش و پرورش آخرین اولویت را تعطیلی مدارس عنوان می‌کند و گویا جان نوگلان و آینده‌سازان این میهن را دستمایه جمله «حرف مرد یکی است» قرار داده و حتی تعطیلی زنگ ورزش مدارس را نیز اعلام نکرده است. 

در حال حاضر و به اذعان وزیر آموزش و پرورش بیش از ۸۰ درصد دانش‌آموزان امکان دسترسی به شاد را دارند اما دلیل تعطیل‌نکردن و غیرحضورری کردن مدارس بر کسی روشن نیست. تنها اکتفا به اخباری مبنی بر اعلام آماده‌باش وزیر به مدارس و مسئولان آموزش و پرورش شده است تا شاید بخواهند غیرحضوری شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی