شمانیوز
شما نیوز

تیگو | تیگو 8 پرو

(ویدئو) معرفی تکنولوژی های تیگو 8 پرو

از امکانات این خودرو اول از همه، در بخش ایمنی می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای و یا حتی کیسه هوای ایمنی برای زانوها اشاره داشت که می تواند ایمنی سرنشینان را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

(ویدئو) معرفی تکنولوژی های تیگو 8 پرو

به گزارش شمانیوز: از امکانات این خودرو اول از همه، در بخش ایمنی می توان به کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده ای و یا حتی کیسه هوای ایمنی برای زانوها اشاره داشت که می تواند ایمنی سرنشینان را به میزان قابل توجهی بالا ببرد.

در کنار این مورد، تجهیزات ایمنی متعددی هستند که بر روی این خودرو نصب شده و در این رابطه می توان به سیستم ترمز ضدقفل ABS، توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی و یا کنترل حرکت خودرو در سرپایینی اشاره کرد.

درحالی به تجهیزات ایمنی چری تیگو 8 پرو اشاره کردیم که از تجهیزات کمک راننده و یا فناوری های ایمنی آن می توان به دوربین 360 درجه، سنسور پارک، سیستم نظارت بر فشار باد لاستیک ها، سیستم هشدار نقاط کور، ترمز پارک برقی، چراغ های مخصوص روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سنسور باران یا حتی چراغ های تمام LED و استارت دکمه ای اشاره کرد که از تجهیزات منحصربه فرد چری تیگو 8 پرو به شمار می روند.

 

 

 

امکانات چری تیگو 8 پرو

کیسه هوا

کیسه هوا برای سرنشینان جلو - کیسه هوای جانبی - کیسه هوای پرده ای - کیسه هوا مخصوص زانو

سیستم صوتی

صفحه نمایش بزرگ لمسی - کنترل سیستم صوتی از طریق Voice - بلوتوث

ترمز و پایداری

ABS - EBD - BA - TCS - ESP - HSA - HDC

دیگر امکانات

سنسور پارک - دوربین 360 درجه - سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS - سیستم کنترل نقطه کور - ترمز پارک برقی - چراغ های LED - چراغ های مخصوص روز - کروز کنترل - سیستم ورود بدون کلید - دکمه استارت - سنسور باران

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied