شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | حواشی پرسپولیس

شوک جدید برای پرسپولیس | درویش استعفا می دهد ؟

پس از ماجرای جریمه شدن اعضای تیم پرسپولیس و حواشی ایجاد شده ،خبر هایی مبنی بر اختلاف میان رضا درویش و گل محمدی صورت گرفته است.

شوک جدید برای پرسپولیس | درویش استعفا می دهد ؟

به گزارش شمانیوز :پس از تایید جریمه بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس پس از کسب نتایج ضعیف در ۴ بازی اخیر این تیم، بازیکنان پرسپولیس روز گذشته دست به اعتصاب زدند و حاضر نشدند برای تمرین در زمین ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کنند. بازیکنان و کادرفنی در رختکن جلسه ای فوری برگزار کردند و حتی شایعاتی مبنی بر استعفا گل محمدی و خداحافظی اش از بازیکنان این تیم به گوش رسید. 

پس از این اتفاقات گفته شد چند نفر از افراد نزدیک به یحیی گل‌محمدی وقتی ماجرا را فهمیدند، با او تماس گرفتند و اعلام کردند فعلا این کار را انجام ندهد. این تماس‌ها درحالی انجام شد که حتی یحیی قصد داشت در مصاحبه‌اش خبر استعفای خودش را بدهد ولی بعد از صحبتی که با بازیکنان تیم و نزدیکانش داشت، فعلا از تصمیم خود صرف نظر کرد.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که رضا درویش ظرف ۴۸ ساعت آینده نامه استعفای خود را از مدیرعاملی‌ این تیم به کیومرث هاشمی وزیر ورزش تقدیم خواهد کرد. هر چند بعضی از پیشکسوتان و بزرگان باشگاه پرسپولیش قصد دارند با گذاشتن‌ جلسه‌ای اختلافاتی که بین درویش و گل محمدی به وجود آمده را با پادر میانی برطرف کنند.

منبع : خبر ورزشی 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied