شمانیوز
شما نیوز

رونالدو | حواشی رونالدو

ستاره‌ای که از بچگی عاشق رونالدو بود دیگر او را دوست ندارد؟

کیلیان امباپه معتقد است که لیونل مسی پس از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی شایسته توپ طلا بود.

ستاره‌ای که از بچگی عاشق رونالدو بود دیگر او را دوست ندارد؟

به گزارش شمانیوز؛ کیلیان امباپه از لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ تمجید کرد و اذعان داشت که او استحقاق توپ طلای ۲۰۲۳ را پس از قهرمانی در جام جهانی با آرژانتین دارد.

این فوق ستاره آرژانتینی پس از هدایت کشورش به قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، هشتمین توپ طلای خود را در پاریس به دست آورد. بحث زیادی در این مورد وجود داشت و خیلی‌ها معتقد بودند که ارلینگ هالند با رکوردشکنی در لیگ برتر و رساندن منچسترسیتی به سه‌گانه تاریخی مستحق دریافت جایزه بود. اما امباپه از مسی حمایت کرد و تاکید کرد که قهرمانی در جام جهانی تفاوت ایجاد می‌کند.

امباپه در گفتگو با خبرنگاران گفت: «همانطور که گفتم من نمی‌ترسم. مشکلی ندارم، رتبه همان چیزی است که هست. مسی شایسته آن است. وقتی مسی جام جهانی را برد باید توپ طلا را هم ببرد. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است، اگر بهترین نباشد. ارلینگ هالند فصل فوق‌العاده‌ای داشت، من هم داشتم... اما این مورد در کنار قهرمانی در جام جهانی وزن زیادی ندارد. شب ۱۸ دسامبر می‌دانستم که جام جهانی و توپ طلا را از دست داده‌ام. لئو لیاقتش را داشت.»

امباپه در فینال جام‌جهانی هت‌تریک کرد و مسی دو گل زد. بازی به پنالتی کشیده شد و دلاوری امیلیانو مارتینس باعث شد قلب فرانسه بشکند و امباپه از دو قهرمانی متوالی در جام جهانی محروم بماند. تحسین امباپه از مسی فراتر از رقابت است و نشان از احترام عمیق به این بازیکن آرژانتینی دارد. علیرغم اینکه این دو نفر رقبای سرسختی برای جوایز معتبر هستند، رفاقتی که در طول دوران مشترک در پاری‌سن‌ژرمن داشتند مشهود است.

نکته جالب این که عکسی از اتاق امباپه در کودکی که سال‌های گذشته منتشر شده نشان می‌دهد او عاشق رئال‌مادرید و کریستیانو رونالدو بوده است، اما حالا لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ می‌داند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied