شمانیوز
شما نیوز

سایپادیزل

اتوبوس برقی سایپادیزل در کانون توجه بازدیدکنندگان دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

شرکت سایپادیزل با نمایش اتوبوس برقی و نسل جدید کامیون آرتا KX حضوری فعال در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو تهران داشت.

اتوبوس برقی سایپادیزل در کانون توجه بازدیدکنندگان دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو

نمایشگاه تحول صنعت خودرو با محوریت نمایش و معرفی خودروهای برقی برگزار شده و اتوبوس تمام برقی شرکت سایپادیزل مورد توجه بازدیدکنندگان و فعالان حوزه حمل و نقل قرار گرفت.

این محصول پیشرفته از موتور الکتریکی Dana TM4 با قدرت ٢۴۵ کیلو وات بهره می برد که ٣٣٢٩ نیوتن متر گشتاور تولید می کند و برای پیمایش ۲۵۰ کیلومتر، نیاز به حدود ۳ ساعت شارژ در ایستگاه های شارژ خودروهای برقی دارد. باطری های این محصول از گارانتی ۸ ساله یا ۵۰۰ هزار کیلومتر پیمایش برخوردار است.

با عنایت به رویکرد این نمایشگاه، اتوبوس برقی شرکت سایپادیزل در کانون توجه بازدیدکنندگان و فعالان عرصه حمل و نقل درون شهری قرار گرفت و جلسات مختلفی در حاشیه برگزاری نمایشگاه به منظور بررسی های فنی و تخصصی این محصول تشکیل شد.

بر اساس اعلام سایپادیزل، به محض تأمین و اختصاص اعتبارات لازم از سوی نهادهای ذی‌ربط، این اتوبوس به چرخه حمل و نقل درون شهری کشور اضافه خواهد شد تا بتواند نیازهای کشور در این بخش را پوشش دهد.

سایپادیزل در این نمایشگاه همچنین نسل جدید کامیون کشنده آرتا KX را در معرض دید عموم قرار داد. این محصول نیز مجهز به موتور ۵۲۰ اسب بخار با استاندارد آلایندگی یورو ۵ و گیربک

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied