شمانیوز
شما نیوز

افزایش چشمگیر آموزش کاربردی در الیگودرز

توسعه فضای آموزشی و تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه بهترین روش سرمایه‌گذاری برای اشتغال‌زایی و تولید است و به همت مرکز علمی کاربردی شیشه الیگودرز ، شاهد افزایش چشمگیر آموزش کاربردی در الیگودرز هستیم.

افزایش چشمگیر آموزش کاربردی در الیگودرز

به گزارش خبرنگار شمانیوز،  احمد رضا عارف ریاست هییت امناء مرکز علمی کاربردی شیشه الیگودرز ، در حاشیه دیدار و نشست تخصصی با مسوولین وزارت علوم با اعلام مطلب فوق افزود : گذرگاه تحول علمی ، آموزش است و توسعه فضای آموزشی و مراکز علمی گام مهمی در اشتغال زایی ، کارآفرینی و خدمت خالصانه به مردم است . بر این اساس درصدد هستیم از طریق مسوولین مرکز علمی کاربردی شیشه الیگودرز با دعوت از صنایع ، تشکل های صنعتی و توسعه فضای آموزشی و علمی بتوانیم برای مردم به ویژه جوانان دلاور و شریف این منطقه شرایط مناسبی فراهم کنیم.

احمد رضا عارف ادامه داد: به عنوان خادم مردم و یک مسوول خدمتگزار در حوزه آموزش ، تمامی توان خود و مسوولین دانشگاه را بکار گرفتیم تا با جذب سرمایه گذاران و دعوت از صاحبان صنایع و مراکز علمی و خدماتی در الیگودرز ، زمینه های مساعد برای ساکنین و مردم منطقه فراهم شود تا ایده ها ، پژوهش و خدمات خود را با هدف مهارت افزایی و اشتغالزایی به یک دانش فنی و محصول مورد نیاز کشور و حتی برای صادرات تبدیل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied