شمانیوز
شما نیوز

شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان با این فیلم خز‌ترین زن ایران شد

مدتی پیش ویدیویی از سلن اردم، مربی بسکتبال سوپرلیگ ترکیه منتشر شد که در فضای مجازی حسابی سروصدا کرد.

شهربانو منصوریان با این  فیلم خز‌ترین زن ایران شد

به گزارش شمانیوز؛ مدتی پیش ویدیویی از سلن اردم، مربی بسکتبال سوپرلیگ ترکیه منتشر شد که در فضای مجازی حسابی سروصدا کرد. ویدیوی او آن‌قدر بین ایرانی‌ها وایرال شد که او با انتشار یک استوری به زبان فارسی به‌طور ویژه از مردم ایران تشکر کرد. حالا و پس از مورد استقبال قرار گرفتن ویدیوی سلن اردم، شهربانو منصوریان بازیکن تیم ملی ووشوی ایران با استایل و سبکی شبیه به مربی ترکیه‌ای ویدیویی از خودش منتشر کرد. در این ویدیو منصوریان کت و شلواری مشکی به همراه کراوات پوشیده و به سبک این مربی ژست می‌گیرد و راه می‌رود.

این ویدئو به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و واکنش‌های زیادی را برانگیخت و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از رفتار و حرکات او به شدت انتقاد کردند. 

شهربانو منصوریان

فارهه همان ابتدا در واکنش به این ویدئو نوشت: چیپ ترین کارتقلید کردنه. نشانه ای ازضعف هست که خودتو با اون شخص مقایسه می‌کنی و پایینتر میدونی خودتو از اون شخص. تو این فیلم خانم منصوریان حتی ذره ای از لوندی که نشونی از زن بودن باشه ندارن. جوری راه میرن انگار می‌خوان برن چاله میدون دعوا.

هالدینی گفت: شهربانو منصوریان ادایی ترین آدمیه که تو زندگیم دیدم

شیوا هم اینطور توصیف کرد: ویدیو شهربانو منصوریان رو دیدین؟ دوسش نداشتین نه؟ چندش بود خیلی اره؟ فیک بودن اینجوریه عزیزانم.. خود طرف فکر میکنه خیلی کوله اما بقیه با یک گوشه نگاه میفهمن فیکه و واقعی نیست. تک تک ما منحصر به فردیم با همه ایرادات، چرا باید ادای یکی دیگه رو دربیاریم؟

میثم ادعا کرد: ‌‎یکی از آدمایی که توی این جامعه الکی معروف شدن و حاضرن دست به هر کاری برای بیشتر دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن بزنن، همین شهربانو منصوریانه

دکتر هانتر هم به این شکل موضع‌گیری کرد: وقتی به مادر بودنش‌ خرده گرفتم واسه این بود که دیدم که حس مادری در این زن باقی نمونده. الان هم با این اداهاش، بانو شهربانو منصوریان، به همه میگه که نه تنها از مادری، بلکه از زن بودن هم بیزاره. بعد این میشه قهرمان فمنیستی ها، نماد زن مستقل.

دلفین شبیه‌سازی کرد: اونجوری که شهربانو منصوریان کُت در میاره، با اون ساعت و انگشتر و سیس، انگار تا نشسته توی کانکس یه چایی بخوره کارگرها صداش کردن اوووووس جعفر بیا سرِ زمین، کامیون نخاله رسید...

مهستا هم در انتقاد به این ویدئو نوشت: واقعا کاش معلوم بشه کی به ‎شهربانو منصوریان مشاوره میده که این طوری یک ورزشکار رو به قعر چاه می بره. فقط از نزدیک ببینمش بهش بگم دمت گرم خیلی کارت درسته.

هابین‌رود در واکنشی طنز نوشت: ‌دقیقا مصداق جمله چیزی که اینترنتی سفارش میدی با چیزی که تحویلت میدن اینه 

بتوومن اما نظر متفاوتی داشت: یه لحظه! ویدیوی شهربانو منصوریان چرا فقط سر ظاهر هیت گرفته؟ اینایی که زنو بخاطر "زنانه نبودن" متهم میکنن همونایی ان که زنهای دیگه رو بخاطر ارایش و ناز داشتن تحسین میکنن و مردو برای گریه کردن تمسخر! وظیفه دیگران نیست با قوانین شما زندگی کنن

کاربری به نام او هم در انتها و با تایید این توئیت نوشت: اینکه شهربانو منصوریان تقلید سطح پایینی از یکی دیگه کرده و مسخره‌ کرده خودش رو با اینکه ایشون لوندی نداره یا شبیه مردها شده و زن نباید این شکلی باشه یکی نکنید. مرزهای انتقادتون رو بشناسید.

خیلی از زنها لوندی و ظرافت فانتزی مدنظر شما رو ندارن. اینکه زن باید شکل کارتون سیندرلا ‌باشه که شما بپسندین درست نیست. خیلی زنها درشتن، ظریف نیستن، صورت زیبا ندارن، دستان و بازوان بزرگی دارن، از یک مرد متوسط قوی‌ترند و با کلیشه شما همخونی ندارن و شما همیشه انکار می‌کنید که اونا هم زن هستن. چندین بار این مطالب رو لازمه تکرار کنیم تا یادمون نره همه حق وجود دارن؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied