شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | طالع بینی روزانه

طالع بینی روزانه | متولدین این ماه ها از همه خوشبخت تر هستند

در زیر یک طالع بینی بر اساس میزان خوشبختی ماه های مختلف سال می خوانید.

طالع بینی روزانه | متولدین این ماه ها از همه خوشبخت تر هستند

به گزارش شمانیوز :طالع بینی به پیشگویی و پیش بینی آینده گفته می شود. طالع بینی از قدیم الایام مرسوم بوده است. خیلی از افراد به طالع بینی اعتقاد راسخ دارند. اما برخی افراد آن را سرگرمی میدانند. در طالع بینی ویژگی شخصیتی  و رفتاری افراد هم مشخص می شود. در زیر طالع بینی بر اساسمیزان خوشبختی  ماه های مختلف سال را می خوانید. 

 

متولدین دی (جدی)

شاید تعجب کنید که چطور دی ماهی ها از متولدین سایر ماه‌ها موفق تر هستند اما باید بگوییم جای هیچ تعجبی نیست، زیرا متولدین این ماه افرادی سختگوش و با پشتکار هستند که برای رسیدن به اهدافشان از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. آنها افرادی جاه طلب، خستگی ناپذیر و زیاده خواه هستند، به همین دلیل به طور باورنکردنی با صبر و پشتکار به هر چه در زندگی‌شان می‌خواهند دست پیدا می‌کنند.

به علاوه، این افراد به خودشان ایمان دارند و در برنامه ریزی‌هایشان هیچ وقت اشتباه نمی‌کنند. باید بگوییم که جف بزوس و میشل اوباما از متولدین همین ماه هستند.

 

متولدین شهریور (سنبله)

متولدین شهریور در لیست متولدین کدام ماه موفق ترند، در رتبه دوم قرار دارند. آن‌ها می‌دانند که چگونه کار کنند تا بتوانند موفق شوند. متولدین شهریور فوق العاده سختکوش هستند، به همین دلیل به هر چه بخواهند می‌رسند. آن‌ها در تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راه حل‌های نوآورانه مهارت بالایی دارند که نوعی مزیت رقابتی به حساب می‌آید. همچنین وقتی نوبت به برنامه ریزی و سازمان‌دهی امور برسد، همیشه می‌توانید روی متولدین شهریور حساب کنید تا یک قدم جلوتر از رقبای‌تان حرکت کنید.

متولدین این ماه کمال گرا هستند. آن‌ها استانداردهای بالایی دارند، به همین دلیل به افتخارات زیادی دست پیدا می‌کنند.

 

متولدین آبان (عقرب)

آبان ماهی‌ها به افرادی جاه طلب و مرموز معروف هستند که اغلب به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا می‌کنند. همچنین متولدین این ماه تشنه قدرت هستند و برای رسیدن به اهدافشان از انجام هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. از طرفی نمی‌توان از کاریزمای متولدین این ماه گذشت، آن‌ها تاثیرگذاری فوق العاده‌ای بر دیگران دارند. اما برتری متولدین آبان از دیگر ماه های سال، اشتیاق و اراده و قدرت تصمیم گیری آن‌ها است که باعث موفقیت‌شان می‌شود.

 

متولدین مرداد (لئو)

مرداد ماهی‌ها افرادی به شدت بلندپرواز و مصمم هستند، میل شدیدی به موفقیت دارند. شیر علامت زودیاک آن‌هاست. متولدین این ماه هیچ ترسی ندارند و عاشق ریسک کردن هستند. همین ویژگی هم باعث تبدیل شدن آن‌ها به افراد موفق می‌شود.
مرداد ماهی‌ها به خوبی مردم را می‌شناسند، به همین دلیل در شبکه سازی از همه برتری دارند. آن‌ها می دانند چگونه اعتماد و احترام اطرافیان‌شان را به دست آورند و از آن‌ها برای رسیدن به اهدافشان کمک بگیرند.

به علاوه، مرداد ماهی‌ها افراد فوق العاده خلاقی هستند که می‌توانند حتی برای سخت‌ترین مشکلات راه حل‌های منحصر به فردی ارائه دهند. این استعداد برای آن‌ها عاملی کلیدی در موفقیت‌شان است.

 

متولدین خرداد (جوزا)

خردادی ها پنجمین ماه از سال هستند که در گروه موفق ترین ها قرار می‌گیرند. دلیل آن هم واضح است، چرا؟ چون آنها استعداد فوق العاده ای در برقراری ارتباط با دیگران دارند که به راحتی می‌توانند از روابط‌شان برای رسیدن به اهداف شان استفاده کنند. به علاوه، حس کنجکاوشان، آن‌ها را به حلال مشکلات بزرگ تبدیل می‌کند. آنها می‌توانند با تکیه بر افکار خود خیلی سریع راه حل مناسب را پیدا کنند.

با این ترکیب از ویژگی‌ها، خردادی‌ها می‌توانند به تاجران بزرگی تبدیل شوند چرا که با ارائه راه حل‌های نوآورانه همیشه پیروز میدان هستند. آن‌ها همچنین جذابیت خدادادی دارند که بدون هیچ زحمتی دیگران را مجذوب خود می‌کنند و وارد حلقه دوستانی می‌شوند که هر کدام حاضرند هر کاری برای آن‌ها انجام دهند.

متولدین خردادی افرادی انعطاف پذیر هستند و همین به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت با شرایط در حال تغییر سازگار شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی