شمانیوز
شما نیوز

قالیباف حذف می شود یا رئیسی؟ | پیش بینی درباره لیست های انتخاباتی اصولگرایان

کنعانی مقدم گفت: بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد.

قالیباف حذف می شود یا رئیسی؟ | پیش بینی درباره لیست های انتخاباتی اصولگرایان

به گزارش شمانیوز: حسین کنعانی مقدم درباره رقابت قالیباف و رئیسی با یکدیگر گفت: بعید می دانم آقای قالیباف و رئیسی بخواهند با هم رقابت حذفی کنند. هر دوی آنها به هم نیاز دارند چون دولت به مجلس و مجلس به دولت نیاز دارد. اگر هم بحثی پیش می آید و نیروهای وابسته به هر کدام از آنها دعوایی با هم در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی می کنند، بیشتر برای گرم کردن تنور رقابت اسفندماه است.

پیام سکوتِ رئیسی در طوفان ردصلاحیت‌ها / ابطحی: حکومت‌داری سخت می‌شود اگر....

صادق محصولی ثروت بی حدوحصر و املاک آنچنانی را از کجا آورده؟ /جبهه پایداری با ثروت محصولی سرپاست

وی افزود: البته بعید می دانم جریان آقای رئیسی و جریان آقای قالیباف در انتخابات مجلس به لیست واحد برسند؛ حتی پیش بینی می کنم ۳ لیست از جریان اصولگرایی بیرون خواهد آمد که با سایر لیست ها به نظرم شاهد رقابت ۶ فهرست با یکدیگر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

این فعال سیاسی با بیان اینکه قالیباف و رئیسی سر انتخابات مجلس به لیست واحد نمی رسند اما دنبال حذف یکدیگر هم نخواهند رفت، با اشاره به اضلاع انتخاباتی اسفندماه اظهار کرد: شورای وحدت، شورای ائتلاف، جبهه پایداری، اعتدالی ها یا همان حامیان آقای روحانی، مستقلان و اصلاح طلبان اضلاع رقابت پیش رو را تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied