شمانیوز
شما نیوز

کلنگ احداث ساختمان جدید دانشکده بهداشت بر زمین زده شد

کلنگ احداث ساختمان جدید دانشکده بهداشت بر زمین زده شد

عملیات ساخت دانشکده جدید بهداشت روز یکشنبه با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار همدان در محوطه دانشگاه علوم پزشکی همدان آغاز شد.

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین گفت: با وجود راه اندازی رشته های متعدد در دانشگاه علوم پزشکی همدان اما توسعه فضاهای آموزشی متناسب با این رشته‌ها توسعه نیافته است.

دکتر ابوالفضل باقری فرد یادآوری کرد: البته چند سال گذشته در همدان نسبت به توسعه کمی و کیفی رشته‌ها کارهای خوبی صورت گرفت و بیشتر رشته های پزشکی در علوم پزشکی این استان تدریس می شود اما از نظر فیزیکی متناسب با رشته ها رشد نکرده است.

وی ادامه داد: این وضعیت موجب تراکم دانشجو در رشته های مختلف پزشکی، دانشگاه و دانشکده ها استان همدان شد تا جایی که دانشجویان از فضاهای لازم آموزشی و کمک آموزشی بی بهره هستند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز با کمک استانداری همدان ایجاد ساختمان دانشکده جدید بهداشت آغاز شد تا بخشی از کمبود فضای آموزشی مورد نیاز در آینده نزدیک با توسعه و بهره برداری از این ساختمان، کاهش یابد.

باقری فرد ادامه داد: عملیات ساخت دانشکده جدید بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی همدان از محل مولدسازی و فروش اموال و املاک مازاد و غیرقابل استفاده این دانشگاه صورت گرفت که دانشگاه علوم پزشکی در این باره پیشتاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی