شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

کلاه گشاد مدیران خودرو بر سر مردم

پس از ماه ها انتظار مشتریان ثبت نامی در سامانه یکپارچه خودرو، برای تحویل خودروی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو، شرکت مدیران خودرو با اعلام اینکه تولید این خودرو متوقف شده از مشتریان خواسته است یا خودرو جایگزین انتخاب کنند یا انصراف دهند.

کلاه گشاد مدیران خودرو بر سر مردم

به گزارش خبرنگار شمانیوز، شرکت مدیران خودرو به آن دسته از متقاضیان خودرو ایکس ۲۲ پرو که موعد تحویل آنان تابستان و پاییز بوده اعلام کرده که با توجه به اینکه تولید این خودرو متوقف شده یا باید خودرو ایکس ۵۵ پرو را جایگزین خودرو قبلی نمایند یا از ثبت نام خود انصراف دهند.

این در حالی است که خودرو ایکس ۵۵ پرو حدود ۴۰۰ میلیون تومان از ایکس ۲۲ پرو گران تر بوده و بسیاری از متقاضیان امکان تامین و پرداخت این مبلغ را ندارند.

جهت بررسی موضوع به یکی از نمایندگی های مدیران خودرو مراجعه و به عنوان متقاضی علت این امر را جویا شدیم.

کارمند نمایندگی ضمن تایید این موضوع گفت: شرکت به ما اعلام کرده تولید خودرو ایکس ۲۲ پرو متوقف شده و امکان تحویل آن به متقاضیان وجود ندارد و از مشتریان ثبت نامی بخواهید خودرو خود را یا به آریزو ۵ “اف ال” که حدود یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارد تغییر دهند یا به ایکس ۵۵ پرو که حدود یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است تغییر دهند و این در حالی است که قیمت مصوب ایکس ۲۲ پرو ۸۷۳ میلیون تومان است.

وی افزود: ما به همه متقاضیان به صورت تلفنی اطلاع دادیم که یا باید خودرو انتخابی خود را جایگزین کنند یا انصراف دهند.

یک متقاضی خودرو ایکس ۲۲ پرو که در نمایندگی حضور داشت نیز به خبرنگار شمانیوز گفت: من در مرحله دوم ثبت نام یکپارچه خودرو، ایکس ۲۲ پرو ثبت نام کردم و پرداخت های اولیه حدود ۲۶۲ میلیون تومان را انجام دادم اما حالا می گویند این خودرو را نداریم تحویل بدهیم و باید خودرو را با ایکس ۵۵ پرو جایگزین کنی یا انصراف بدی و حتی شنیده ام که در صورت انصراف از خرید، مبلغ واریزی به حساب مدیران خودرو حدود دو ماه بعد برگشت داده می شود و سود انصراف هم در کار نیست.

تلاش خبرنگار شمانیوز برای برقراری ارتباط با روابط عمومی مدیران خودرو و پیگیری این موضوع به نتیجه ای نرسید اما این سوال را باید مسئولان مدیران خودرو پاسخ دهند که چرا وقتی توان تولید خودرویی را ندارند، آن را در سامانه یکپارچه خودرو عرضه می کنند و وجه خودرو را از مردم می گیرند؟

وزارت صنعت،معدن و تجارت نیز باید پاسخگوی افکار عمومی باشد که چرا نظارتی بر عملکرد خودرو سازان و از جمله مدیران خودرو ندارد.

مگر خودرو سازان نباید متعهد باشند خودرویی را که ثبت نام کرده و پول آن را از مردم گرفته اند، به متقاضیان تحویل دهند؟

ما همچنان منتظر پاسخ مسئولان مدیران خودرو و مدیران مسئول در وزارت صمت هستیم.

آیا گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات مردم و پاسخگویی وجود دارد؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied