شمانیوز
شما نیوز

دیزاین شب یلدا

یه دیزاین ساده و شیک برای شب یلدات بزن که کسی نزده

آیا در این روزهای پایانی پاییز به دنبال جذاب‌ترین ایده برای شب یلدا می‌گردید تا یک شب چله به یاد ماندنی برای خود و مهمانانتان رقم بزنید؟

یه دیزاین ساده و شیک برای شب یلدات بزن که کسی نزده

به گزارش شما نیوز؛ شب چله یک جشن باستانی است که از گذشته‌های دور برای ما به یادگار مانده است. شب یلدا بهانه‌ای است برای دور هم جمع شدن و دیدن کسانی که دوستشان داریم؛ برای حتی یک دقیقه بیشتر، و مهیا شدن برای سرمای پیش‌روی زمستان. با این حال، لا‌به‌لای ذوق و شوق‌های نزدیک شدن به این شب، دغدغه‌ی آماده کردن خانه و چیدن سفره یلدا، ذهن خیلی‌ها را به خود مشغول کرده است. از بین وسایل خانه، مبل‌ها به دلیل کارایی مهمی که دارند بیش‌تر به چشم می‌آیند و نقش پررنگ‌تری در چیدمان و دکوراسیون خانه ایفا می‌کنند.

دیزاینش شب یلدا

بعضی‌ها برای تغییر حال و هوای خانه، به دنبال عوض کردن مبل‌های خود می‌روند؛ اما با توجه به هزینه‌ها، آیا این کار واقعا به صرفه است؟ قطعا خیر!! بهترین راه، استفاده از یک پارچه مبلی زیبا، متناسب با دیزاین مخصوصی است که برای شب یلدا آماده کرده‌اید. پس بهتر است بجای تعویض مبل‌های خود، پارچه مبلی خود را عوض کنید. سبک‌های متفاوتی برای دیزاین خانه و سفره یلدا وجود دارد که در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

دیزاینش شب یلدا

هر ساله ایرانیان به دنبال آن هستند که شب یلدا را در کنار عزیزانشان به بهترین نحور برگزار کنند. در این قسمت مقاله تصاویر چندین چیدمان و ایده برای یلدا را قرار میدهیم. امیدواریم بتواند کمکتان کند.

دیزاینش شب یلدا

یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای شب یلدا، می‌تواند چیدن یک سفره با طرح‌های به‌روز و حتی فانتزی باشد. استفاده از پارچه‌های طرحدار برای سفره یلدا و مبل پیشنهاد خوبی است. طرح‌های هندوانه، انار و برف از پرطرفدارترین طرح‌های مختص این شب هستند. اما اگر به دنبال یک سبک مینیمال و ساده‌تر می‌گردید، پارچه‌های ساده بهترین انتخاب برای شما هستند. برای مثال پارچه مبلی مخمل ساده می‌تواند یکی از شیک‌ترین گزینه‌های در دسترس باشد. این نوع پارچه علاوه بر جذابیت ظاهری، ‌دوام و ماندگاری بالایی هم دارد.

دیزاینش شب یلدا

همچنین بخاطر ضخامتی که دارد، بسیار گرم است و می‌تواند یک گزینه مناسب برای شب سرد یلدا باشد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در انتخاب پارچه مبلی برای یک خانه یلدایی با سبک مدرن، رنگ پارچه می‌باشد. رنگ‌های قرمز و سبز، رنگ‌های مختص این شب هستند که اگر با رنگ سفره هماهنگ شوند جلوه زیبایی به خانه می دهند. استفاده از کوسن‌های طرحدار در کنار پارچه‌های مبلی ساده، یک ترکیب عالی برای دورهمی این شب است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی