شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس | النصر عربستان

اخبار ورزشی | زمان برگذاری بازی پرسپولیس و النصر مشخص شد

زمان و مکان برگذاری بازی برگشت پرسپولیس و النصر عربستان مشخص شده است.

اخبار ورزشی | زمان برگذاری بازی پرسپولیس و النصر مشخص شد

به گزارش شمانیوز :در چهار چوب لیگ قهرمانان آسیا بازی برگشت النصرعربستان و پرسپولیس، ۶ آذر برگزار خواهد شد. در متن زیر زمان و مکان بازی اعلام شده است.

اولین بازی پرسپولیس روز ۲۸ شهریور برابر النصر عربستان  بود و سپس قرمزها ۱۱ مهر ماه در دوحه به مصاف قهرمان لیگ ستارگان قطر، الدحیل رفتند  هفته سوم نیز شاگردان یحیی گل‌محمدی در تهران میزبان استقلال دوشنبه بودند

با شکست 2-0 پرسپولیس مقابل النصر در ورزشگاه آزادی، برای همه علاقمندان به فوتبال مهم است که بدانند زمان و ساعت بازی برگشت پرسپولیس و النصر کی است؟ بنابراین در این مطلب نگاهی داشته ایم به ساعت و زمان بازی برگشت النصر و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا 2023:

 

ساعت و زمان بازی النصر و پرسپولیس

AFC زمان و ساعت بازی برگشت پرسپولیس مقابل النصر را مشخص کرده است تا شاگردان یحیی گل محمدی خود را آماده آن دیدار کنند. البته که حدود 3 ماهی تا فوتبال النصر پرسپولیس زمان باقی مانده است؛ به دلیل اینکه این بازی برای 6 آذر ماه برنامه ریزی شده است.

بازی برگشت پرسپولیس النصر تحت شرایطی برگزار خواهد شد که سرخپوشان با تفکر انتقام به مصاف یاران رونالدو خواهند رفت. ساعت بازی النصر پرسپولیس، ساعت ۲۱:۳۰ خواهد بود.

 

محل بازی برگشت پرسپولیس و النصر مشخص شد

بازی برگشت پرسپولیس النصر در ورزشگاه مرسول پارک عربستان برگزار خواهد شد.

 

ساعت بازی برگشت النصر و پرسپولیس

ساعت بازی النصر و پرسپولیس در عربستان مشخص شده است. بنابراین ساعت و زمان بازی برگشت النصر و پرسپولیس 6 آذر ماه ساعت 21:30 در ورزشگاه مرسول پارک خواهد بود.

منبع : افکار نیوز 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied