شمانیوز
شما نیوز

فولادخوزستان

حضور بزرگ ترین عرضه‌کننده‌ی شمش فولادی کشور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران‌متافو)

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی به میزبانی صنایع زنجیره فولاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

حضور بزرگ ترین عرضه‌کننده‌ی شمش فولادی کشور در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران‌متافو)

 بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) از سوم آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی، با حضور رئیس کمیسیون صنایع و معادن و رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، سیدمحمد موسوی معاون وزیر صمت و جمعی از فعالان حوزه صنعت و معدن آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف بهره‌مندی از توان و ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، با محوریت فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، مس، آلومینیوم، روی، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، گروه‌های صنعتی و عملیات حرارتی با حضور فعالان این حوزه از ایران، برپا شده است.

در این دوره از نمایشگاه، ۴۶۰ شرکت داخلی، ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و ۸۸ شرکت خارجی با محوریت: صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی و فولاد حضور دارند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، شرکت فولاد خوزستان بزرگ ترین عرضه‌کننده‌ی شمش صادراتی فولاد ایران، در سالن ۳۸B پذیرای بازدیدکنندگان و فعالان حوزه صنعت است.

گفتنی است، نمایشگاه از سوم آذرماه ۱۴۰۲ به مدت چهار روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ دایر است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied