شمانیوز
شما نیوز

استقلال | بازیکن استقلال

بازیکن لیست مازاد استقلال لو رفت

امید حامدی‌فر یکی از خوب‌های استقلال در بازی با ذوب آهن بود و حتی می‌توان به وی لقب بهترین بازیکن آبی‌ها در این بازی حساس و سرنوشت ساز داد.

بازیکن لیست مازاد استقلال لو رفت

به گزارش شمانیوز؛ پیش از بازی ذوب آهن – استقلال پیش بینی می‌شد زوج مهدی مهدی‌پور در جلوی خط دفاعی سعید مهری یا زبیر نیک نفس باشد اما جواد نکونام با شهامت که به خرج داد این پست را به یکی از بازیکنان جوان تیمش محول کرد. امید حامدی‌فر. بازیکنی که اگر جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان به جمع آبی پوشان ملحق می‌شد باید اردوی تیم آبی را ترک می‌کرد.

جواد نکونام در جریان بازی با ذوب آهن مهدی مهدی‌پور را تعویض کرد اما امید حامدی‌فر را نه و این بدین معنی بود که از عملکرد این بازیکن در جریان بازی راضی بود و حتی دریافت کارت زرد هم موجب نشد تا جواد نکونام دست به تعویض او بزند.

جواد نکونام با این تصمیم نشان داد از بازی دادن به جوان ها در ترکیب استقلال ابایی ندارد و توام با طی کردن مسیر قهرمانی در لیگ برتر شهامت بازی دادن به جوان ها را دارد. حال که باشگاه استقلال نتوانسته خیلی از بازیکنان مد نظر سرمربی را به خدمت بگیرد، جواد نکونام تلاش می‌کند به نفرات حاضر در اردو بهترین نتایج را بگیرد که باید گفت تا پایان هفته ی یازدهم در انجام ماموریتش موفق بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied