شمانیوز
شما نیوز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

تثبیت ۷۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان همدان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از رفع تداخل ۷۰ درصد پلاک‌های کشاورزی استان خبر داد و گفت: تاکنون ۷۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و ۴۲۷ هزار و ۹۵۸ هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است.

تثبیت ۷۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان همدان

به گزارش شمانیوز، رضا بهراملو در کمیسیون هیأت نظارت در شورای هیأت واگذاری زمین استان همدان و در جلسه رفع تداخلات اراضی استان اظهار کرد: طی جلسه رفع تداخلات امروز ۲۳ پلاک به مساحت ۴۵ هزار و ۸۵۷ هکتار در شهرستان‌های رزن، نهاوند و درگزین تعیین تکلیف شد. 

وی با بیان اینکه ۱۱ پلاک در رزن، هشت پلاک در نهاوند و چهار پلاک در درگزین رفع تداخل شده است افزود: تاکنون در شهرستان‌های رزن، درگزین، اسدآباد، فامنین و نهاوند به طور کامل رفع تداخل اجرای مقررات موازی انجام شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: پلاک‌های شهرستان‌های همدان، ملایر و کبودراهنگ نیز در ماه‌های آتی و تا پایان سال جاری به طور کامل رفع تداخل خواهد شد. 

بهراملو  با تاکید بر اینکه در مجموع ۷۷۲ پلاک از حدودا هزار و ۲۰۰ پلاک استان رفع تداخل شده است ادامه داد: ۷۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و ۴۲۷ هزار و ۹۵۸ هکتار از اراضی ملی تثبیت شده است. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد از اراضی  کشاورزی تثبیت شده است گفت: ۳۹۲ هزار هکتار از اراضی سند تک برگی دریافت کردند. 

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه کمیسیون هیأت نظارت بر اراضی واگذار شده بر طرح‌های کشاورزی، هفت پلاک به مساحت ۳۵۰ هزار مترمربع تعیین تکلیف شد به طوری که عمدتا در قالب طرح طوبی، گلخانه و بادام کاری رای به تمدید و تکمیل طرح صادر شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied