شمانیوز
شما نیوز

پروانه معصومی

عکسی از همسر پروانه معصومی که بعد فوتش منتشر شد | این عکس از پروانه معصومی عمرا کسی دیده باشد

پروانه معصومی یکی از بازیگرانی بود که ما او را با نام اصلی اش نمی شناختیم و در واقعت نام دیگری داشت که پس از انتشار خبر فوت پروانه معصومی، برای برخی جزئیات این چنینی اهمیت بیشتری پیدا کرد.

عکسی از همسر پروانه معصومی که بعد فوتش منتشر شد | این عکس از پروانه معصومی  عمرا کسی دیده باشد

به گزارش شمانیوز؛ پروانه معصومی یکی از بازیگرانی بود که ما او را با نام اصلی اش نمی شناختیم و در واقعت نام دیگری داشت که پس از انتشار خبر فوت پروانه معصومی، برای برخی جزئیات این چنینی اهمیت بیشتری پیدا کرد. پروانه معصومی اسم اصلی پروانه معصومی، سکینه کبودرآهنگی بود ولی با نام دیگری به عنوان بازیگر فعالیت می کرد و اینطور که پیداست،  پروانه معصومی پس از ازدواج نام خانوادگی خود را به نام خانوادگی همسرش، مسعود معصومی تغییر داده و نام پروانه را برای خود انتخاب کرده و از این رو کسی او را با نام سکینه کبودرآهنگی نمی شناخت.

پروانه معصومی

بیوگرافی پروانه معصومی گفتیم که این بازیگر تازه درگذشته ایرانی، متولد سال 1323 است و جزو بازیگران قدیمی ایران محسوب می شود که با کسر این عدد از عدد سال جاری، میتوانیدبه راحتی دریابید که پروانه معصومی در سن 79 سالگی دار فانی را وداع گفت، ولی به دلیل زندگی سالم و دوری از شهرنشینی، وضعیت جسمی خوبی داشت.

پروانه معصومی، یکی از هنرمندان برجسته کشورمان بود که برای فرار از شلوغی و هیاهوی تهران و آلودگی‌های آن، از سال 76 به روستایی در صومعه‌سرا، استان گیلان، مهاجرت کرد و همان جا زندگی می کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied