شمانیوز
شما نیوز

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو :

طرح توسعه ماشین سازی تبریز بررسی می شود

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: طرح توسعه، بازسازی و نوسازی شرکت ماشین سازی و ریخته گری این مجموعه بررسی می شود.

طرح توسعه ماشین سازی تبریز بررسی می شود

بابک احمدی روز پنجشنبه در بازدید از شرکت ماشین سازی تبریز گفت : ماشین سازی و ریخته گری برگ زرین صنعت کشور هستند که متاسفانه در گذشته به دلیل کم دقتی در واگذاری، اتفاقات ناگواری را تجربه کرد.

احمدی به بازدید مشترک مدیران سازمان گسترش نوسازی و خصوصی سازی از این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این بازدید آخرین دستاوردها و وضعیت این کارخانه را از نزدیک بررسی و اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری کردیم.

احمدی خاطرنشان کرد: در جلساتی که در ادامه خواهیم داشت طرح های توسعه ای و نوسازی را بررسی خواهیم کرد و با همراهی خوبی که در بدنه دولت وجود دارد و همکاری وزارت اقتصاد، بازسازی و نوسازی این مجموعه را اجرایی خواهیم کرد.

رییس هیات عامل ایدرو گفت: تلاش می کنیم تا قبل از پایان دولت سیزدهم ، ثمره این تلاش ها را نظاره گر باشیم .

احمدی در مورد میزان و منابع سرمایه گذاری در این مجموعه گفت: در حال حاضر اعداد و ارقام اعلام نمی کنم و در جلسات تخصصی تر که با مدیران مجموعه ماشین و خصوصی سازی خواهیم داشت در مورد منابع و میزان سرمایه گذاری به جمع بندی خواهیم رسید.

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه مالک رحمتی معاون وزیر و رییس سازمان خصوصی سازی ، مدیر کل صمت آذربایجان شرقی و مدیرعامل ماشین سازی تبریز از قسمت های مختلف این مجموعه بازدید کردند و از نزدیک به مشکلات و درد دل های کارگران گوش دادند.

فرسوده بودن ماشین آلات و مناسب نبودن شرایط کار از جمله نبود تهویه مناسب در ریخته گری شرکت، از مهم ترین مشکلاتی بود که از سوی کارگران مطرح شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied