شمانیوز
شما نیوز

تحولی مطلوب در ارائه بیمه نامه های زندگی باران با طرح ارس

هادی، مدیرعامل شرکت بیمه باران، ارائه طرح ارس را عاملی برای افزایش میل به خرید بیمه نامه های زندگی توسط بیمه گزاران عنوان کرد.

تحولی مطلوب در ارائه بیمه نامه های زندگی باران با طرح ارس

به گزارش خبرنگار شمانیوز، ، امروز ۸ آذر ماه همزمان با هفته گرامیداشت صنعت بیمه، شرکت بیمه باران از طرح مشترک خود با بانک قرض‌الحسنه مهرایران با حضور مدیران ارشد هر دو مجموعه،  گروه صنعتی انتخاب و کارگزاری آنلاین دال با عنوان "ارس" رونمایی کرد.

علیرضا هادی با بیان آن که مستمری، مورد توجه قرار گرفته به دلیل این که همه می‌ دانند که در آینده باید در اندیشه درامدی برای دوران بازنشستگی باشند و باید از تجریه شرکت های بیمه استفاده کرد برای ارائه خدمت در این حوزه چرا که شرکت های بیمه در بیمه های زندگی بیش از 50 سال فعالیت داشته و از تجارب خوبی برخوردارند.

وی ابزار امیدواری کرد: عملکرد شرکت های بیمه خوب بوده است و بیمه باران نیز از ابتدای فعالیت خود تمرکز بر روی بیمه های زندگی با ماهیت سرمایه گذاری و تامین مالی آینده قرار داده است. هادی با بیان آن که از دو سال پیش تا کنون که بیمه باران خدمات خود را در این حوزه گسترش داده است، درخواست های مستمری توسط بیمه شدگان قوت گرفته است، تصریح کرد: در بازار بیمه کشور تقاضا برای بیمه های بازنشستگی وجود دارد و افراد با استفاده از تسهیلات بانک مهر در طرح ارس می توانند سرمایه ای دریافت کنند که به نوعی در آینده بیمه شدگان در فضای آینده اقتصادی بسیار تاثیر گذار است.

مدیرعامل بیمه ایران با تشکر از کارگزاری آنلاین دال یادآور شد: کم اطلاعی از مزایای بیمه های زندگی یکی از چالش های خرید بیمه زندگی است که از محدودیت توسط اقدامات بیمه دال برطرف شده و براحتی می‌توان با اطلاع رسانی گسترده ای که از طریق این کارگزاری صورت می گیرد، نسبت به گسترش بیمه های زندگی اقدام کرد.

وی یادآور شد: از ویژگی های منحصر به فرد این طرح می توان به فروشگاه ارس اشاره کرد که به دارندگان طرح کمک می کند تا با پس انداز خود مبالغ اقساط وام طرح را راحت تر پرداخت کنند.

لازم به ذکر است این فروشگاه طیف گسترده ای از کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از برندهای گوناگون با قیمت های مصوب در اختیار کاربران ارس قرار داده و پس از هر خرید فورا قسمتی از هزینه کالا نقدا به خریدار عودت می شود.

متقاضیان ارس می توانند در یکی از چهار بسته ۱۵۰/۱۰۰/۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی ثبت نام کنند. در هنگام ثبت نام یک وام قرض‌‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد به اندازه کل مبلغ بسته به متقاضیان اختصاص یافته و پس از پرداخت کامل اقساط وام ، ۱/۷۵ برابر وام نقدا به ثبت نام کنندگان پرداخت می گردد.

لازم به ذکر است ثبت نام کنندگان طرح ارس می توانند در دوره ۵ ساله مبلغ بازخرید خود را به انواع مستمری مادام العمر ، ۱۰ ساله و ۵ ساله تبدیل کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied