شمانیوز
شما نیوز

بلوغ فکری مدیران، لازمه رشد و موفقیت آن‌هاست

مدیرعامل آکادمی ۴D بلوغ فکری مدیران را مهم ترین عامل برای رسیدن به موفقیت آن‌ها عنوان کرد.

به گزارش شمانیوز ، دکتر داوود ذوالقدر، در حاشیه همایش جعبه سیاه کسب و کار که صبح جمعه 17 آذر در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، در جمع خبرنگار حاضر شد و ضمن بیان این مطلب، گفت: ارائه جزییات کسب و کار به صاحبان آن‌ها یکی از مواردی است که در دوره‌های ما برای مدیران تشریح می‌گردد.

وی با بیان آن که کسب و کارها به صورت اجرایی توسط ما هدایت و نقاط ضعف آن‌ها برطرف می‌شود، اظهار داشت: تا بحال برای بیش ۷۰ کسب و کار، برنامه اجرایی و عملیاتی ارائه شده است به طوری که ادامه فعالیت آن‌ها با موفقیت ادامه می‌یابد.

مدیرعامل آکادمی ۴D به سابقه ۱۷ سال حضور خود در کسب و کارها و مشاغل مختلف اشاره کرد و گفت: ما در حوزه‌های پوشاک و مواد غذایی در شهرهای مختلف فعالیت کرده و هم اکنون نیز به حوزه چوب وارد شده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال اقتصادتهران که چه انتظاری از صاحبان کسب و کار دارد، یادآور شد: آرزو دارم هر فرد تنها دو ساعت در سمینارهایی که توسط اینجانب برگزار می‌شود، شرکت کند زیرا هدفم مسائل مادی نیست بلکه ارتقای سطح دانش و آگاهی افراد برای پیمودن مسیر موفقیت از اصول کار ما محسوب می‌شود.

به گفته ذوالقدر، ما برای هر کسب و کار، بهترین جزییات مربوط به آن را ارائه داده و برای همین توجه به جزییات، اصلی ترین نقطه قوت فعالیت ما محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است سومین همایش جعبه سیاه کسب و کار امروز از ساعت ۸ الی ۱۴ در مرکز همایش‌های صداوسیما با حضور جمعی از علاقمندان برگزار شد.

گفتنی است عوامل اجرایی این همایش، یکی از بهترین عوامل اجرایی برگزاری چنین همایش‌هایی بودند که از ابتدا و به گرمی با مهمانان مراسم برخورد و رفتار کردند.

بدون شک یکی از اجرای اصلی موفقیت برگزاری هر همایش، وجود تیم مجرب اجرایی و عوامل دست اندر کار آن است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied