شمانیوز
شما نیوز

در نخستین روز از برپایی نمایشگاه:

حضور رییس کل بیمه مرکزی در نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر

نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر در نخستین روز برگزاری میزبان بازدیدکنندگانی از حوزه‌های مختلف صنعت بیمه، مسئولان و علاقه‌مندان بود.

حضور رییس کل بیمه مرکزی در نمایشگاه تخصصی بیمه کوثر

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، نمایشگاه تخصصی بیمه به همت بیمه کوثر و به مناسبت گرامیداشت هفته بیمه در ساختمان مرکزی شرکت، آغاز به کار کرد. این نمایشگاه که با هدف معرفی محصولات، دستاوردها و طرح های فناورانه بیمه کوثر در تمامی رشته‌های بیمه‌ای با رویکرد افزایش تعامل بین ذی نفعان و گسترش فرهنگ بیمه در حال برگزاری است، میزبان رییس کل بیمه مرکزی و گروهی از معاونین و مدیران، مدیران عامل شرکت های بیمه، سهامداران عمده، نمایندگان، شبکه فروش و سایر فعالان و مدیران حوزه صنعت بیمه بود.

دکتر علی استاد هاشمی با بازدید از غرفه‌های رشته‌های مختلف در نمایشگاه فوق ضمن آشنایی با گستره خدمت‌رسانی به مشتریان و پوشش‌های بیمه کوثر، در جریان طرح‌های نو و فناورانه شرکت قرار گرفت و آینده‌ای روشن را در ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم برای شرکت عنوان کرد.

لازم به توضیح است بیمه کوثر در روز دوم و پایانی این نمایشگاه در در تاریخ 12 آذرماه 1402 از ساعت 8 صبح لغایت 16 عصر در محل ساختمان مرکزی شرکت میزبان بازدیدکنندگان محترم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied