شمانیوز
شما نیوز

یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی به واسطه دخترش صدایش را به مسئولان رساند؟

یحیی گل محمدی گفت: صبح دخترم را به مدرسه رساندم و خودم از او خجالت کشیدم. هوای خوبی برای نفس کشیدن نیست. این صحبت‌های من بازتاب دارد و امیدوارم به گوش مسئولان برسد که درباره هوای پاک تهران یک تصمیم خوب بگیرند. امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه از دیدن آن لذت ببرند.

یحیی گل محمدی به واسطه دخترش صدایش را به مسئولان رساند؟

به گزارش شمانیوز؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: شهرآورد همیشه حساس است. قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم جا دارد یادی از پیشکسوتان کنیم که برای هر دو تیم و هوادارانش خاطرات خوبی ساختند و رکوردداران شهرآورد هستند. بازی برای مردم و طرفداران دو تیم حساس است و یکی از شهرآورد های مهم جهان است. خوشحالیم در این بازی شرکت می‌کنیم.

او ادامه داد: تیمی که بتواند در این بازی تمرکز خوب داشته باشد، می‌تواند برنده شود. باید فرصت طلب باشیم و از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. با توجه به اینکه هر دو تیم مربیان و بازیکنان خوبی دارند، باید شاهد یک بازی خوب و جذاب باشیم. امیدوارم بازی به سمتی پیش برود که بحث‌های فنی بیشتر باشد و برای هواداران هم جذاب باشد که در این هوای آلوده بازی را نگاه می‌کنند. از مسئولانی که برای هوای پاک تهران دست اندرکار هستند بگویم که شرایط سختی است. صبح دخترم را به مدرسه رساندم و خودم از او خجالت کشیدم. هوای خوبی برای نفس کشیدن نیست. این صحبت‌های من بازتاب دارد و امیدوارم به گوش مسئولان برسد که درباره هوای پاک تهران یک تصمیم خوب بگیرند. امیدوارم بازی خوبی برای هواداران دو تیم باشد و همه از دیدن آن لذت ببرند.

گل‌محمدی درباره نگرانی هواداران پرسپولیس از حواشی نیمکت استقلال گفت: مطمئن هستم که کنار زمین اتفاق خاصی نمی‌افتد و ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم چون هواداران حضور دارند و خیلی صدا در زمین به گوش نمی‌رسد. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. امیدوارم بازی به سمتی برود که شاهد یک بازی فنی از هر دو تیم باشیم.

او درباره اینکه بازیکنان دو تیم در بازی قبلی با یکدیگر ارتباط خوبی نداشتند، گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. آن بازی هم تصمیم گرفتند با ما دست ندهند. برای ساپینتو و تیم استقلال احترام قائل هستم که تیمی ریشه دار و قابل احترام است. همیشه مقابل استقلال بازی‌های جذاب و خوبی داشتم؛ چیزی که در نهایت می‌ماند همین احترام و نگه داشتن حرمت است.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال استفاده از سیستم VAR در داربی گفت: نمی‌دانم، هنوز قطعی نیست و امیدوارم این اتفاق بیفتد. حساسیت نسبت به داوری در این هفته‌ها شاید زیاد باشد. چه بهتر که بازی فردا با VAR باشد و پیش درآمدی باشد که از این تکنولوژی در ایران استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied