شمانیوز
شما نیوز

وام مسکن | وام مسکن روستایی

وام مسکن | جزییات از دریافت وام مسکن 350 میلیونی

مجید جودی جزییات جدیدی ازدریافت و بازپرداخت وام مسکن 350 میلیونی روستایی ارائه داده است.

وام مسکن | جزییات از دریافت وام مسکن 350 میلیونی

به گزارش شمانیوز :وام مسکن شکل خاصی از وام تضمین شده که در آن هدف وام باید به وام دهنده مشخص شود. وام مسکن به شما کمک می‌کند که زودتر خانه‌دار شوید. وام مسکن انواع مختلفی دارد. در ادام خبرهای جدیدی درباره وام مسکن را میخوانید.

 

جزییات جدید از وام مسکن 350 میلیونی 

مجید جودی تصریح کرد: مدت زمان بازپرداخت وام‌های ۳۵۰ میلیون تومانی مربوط به مسکن روستایی به ۲۰ سال ارتقا یافته است؛ امید است که مسائل مربوط به ضمانت‌نامه‌ها به زودی حل و فصل شوند.

وام مسکن

 مجید جودی گفت: تسهیلات ساخت مسکن روستایی در مراحل آخر به سر می‌برد و با توجه به آنکه نرخ سود این تسهیلات ۵ درصد است و مابه التفاوت آن یعنی ۱۸ درصد را باید دولت در قالب یارانه اعطا کند طی کردن مراحل آن کمی زمان‌بر شده است.

به گفته وی طبق قانون تسهیلات بانک مرکزی نرخ سود تسهیلات مسکن ۲۳ درصد است، اما تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی ۵ درصد و با مدت بازپرداخت ۲۰ ساله است که زمینه را برای ورود روستاییان به طرح نوسازی و مقاوم سازی واحد‌های مسکن روستایی فراهم می‌کند.

 

او بیان کرد: در سال گذشته هم تسهیلات در نظر گرفته شده برای مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان بود که به دلیل نرخ سود ۵ درصد آن سازمان برنامه و بودجه با صدور ضمانت نامه‌های آن موافقت نمی‌کرد. این در حالی است که تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان در هیئت دولت به امضا رسیده است.

منبع : اقصتاد 100

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied