شمانیوز
شما نیوز

وام فوری | دریافت وام فوری

وام فوری | شرایط دریافت وام فوری فقط با افتتاح حساب

اگر نیاز به وام فوری دارید تا پایان خبر همراه ما باشید.

وام فوری | شرایط دریافت وام فوری فقط با افتتاح حساب

به گزارش شمانیوز: وام فوری گرفتن یکی از راه هایی است که از گذشته برای کمک به هزینه های زندگی گرفته می شد. امروزه شرایط گرفتن وام فوری در هر بخشی متفاوت است.از این وام ها می توان به وام فوری مسکن ،ازدواج ،درمان و غیره اشاره کرد.متقاضیان هر کدام از این وام ها با ارائه مدارک خاص میتوانند به بانک و مراکز معرفی شده بروند و وام فوری خود را دریافت کنند.

 

وام فوری 200 و 300 میلیون تومانی فقط با افتتاح حساب 

افرادی که کمبود نقدینگی دارند و مایل به داشتن سپرده و ایجاد میانگین حساب نیستند، کافی است به بانک کارآفرین مراجعه کرده و برای وام 200 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند.

بانک کارآفرین برای راحتی متقاضیان وام، طرح تسهیلات 300 میلیون تومانی «صبا» را تدارک دیده است. از آنجاکه وام باید در یک حساب بانک کارآفرین واریز شود، لازم است افراد بعد از درخواست تسهیلات، سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. لازم به ذکر است بانک 22 درصد مبلغ تسهیلات را تا زمان کامل تسویه اقساط مسدود خواهد کرد. ضمانت اصلی برای دریافت این وام ارائه ضامن رسمی و سند ملکی است. البته ضمانت مذکور برای مبلغ 200 میلیون تومان تعیین شده و در صورتی که شخصی واجد شرایط دریافت مبلغ کمتری باشد، نوع ضمانت برای وی متفاوت خواهد بود.

میزان سود تسهیلات مذکور 24 درصد اعلام شده است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت وام برحسب مبلغ دریافتی متفاوت بوده اما از 60 ماه بیشتر نمی‌شود.

با توجه به میزان وام، مدت زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، مقدار هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد. همچنین جمع رقم وام و سود آن نیز 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان اعلام شده است.

منبع : اقتصاد 100 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied