شمانیوز
شما نیوز

صمت

مدیرکل صمت استان خبر داد

۱۰ طرح بزرگ و شاخص صنعتی در همدان در دست اجراست مدیرکل صنعت،معدن و تجارت همدان با بیان اینکه این استان در مسیر توسعه صنعتی قرار گرفته است،گفت: ۱۰ طرح بزرگ و شاخص صنعتی در استان با پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۹۰ درصد در دست اجراست که تکمیل و بهره برداری آنها موجب تحول تولید و صنعت دیار هگمتانه می‌شود.

مدیرکل صمت استان خبر داد

به گزارش شمانیوز  و به نقل از ایرنا احمد شانیان افزود: این طرح ها در زمینه معدن، پتروشیمی، سیمان، شیشه، آلومینیوم، فولاد، دوربین های مداربسته و مانیتور، دارو و صنایع غذایی در شهرستان های مختلف استان همدان دست اجرا هستند.

وی اظهار کرد: تلاش صنعت،معدن و تجارت و کارگروه های استانی مرتبط با تولید و مدیران ارشد استانی دولت در همدان کمک به تسریع در تکمیل و بهره برداری از این طرح هاست.

مدیرکل صمت همدان همچنین با بیان اینکه پیشرفت این طرح های صنعتی از حدود ۲۰ تا ۹۰ درصد متغییر است،گفت: برخی از پروژه های صنعتی یاد شده در قالب طرح توسعه در دست اجرا قرار دارند و بعضی نیز طرح های جدید تولیدی هستند.

شانیان همچنین با بیان اینکه سرمایه گذاری مربوط به هر یک از طرح ها به طور میانگین بیش از سه هزار میلیارد ریال است،افزود: تنها در یک مورد از این طرح در زمینه شیشه خودرو که در شهرستان ملایر در دست اجرا قرار دارد، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

وی با بیان اینکه برخی از طرح های صنعتی یاد شده مراحل پایانی اجرا را پشت سر می گذارند و امیدواریم بزودی مورد بهره برداری قرار بگیرند،افزود: یک طرح در زمینه تولید آلومنیوم در شهرستان رزن از جمله این طرح ها با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی به شمار می رود که بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری انجام شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied