شمانیوز
شما نیوز

تعبیر خواب عروسی | تعبیر خواب

تعبیر خواب عروسی چیست ؟ | تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق و ابن سیرین

تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق و ابن سیرین را در زیر می خوانید.

تعبیر خواب عروسی چیست ؟ | تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق و ابن سیرین

به گزارش شمانیوز : تعبیر خواب عروسی معانی مختلفی دارد. برخی تعبیر خواب عروسی محقق شدن و دست یابی به اهداف را معنا کرده اند. برخی دیگر تعبیر خواب عروسی خوشبختی و سعادت میدانند. در ادامه تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق و ابن سیرین بخوانید. 

 

تعبیر خواب عروسی از نظر امام صادق (ع)

از نظر امام صادق (ع) ازدواج و عروسی در خواب ۴ تعبیر دارد:

تعبیر اول، اصالت و بزرگواری خواهد بود.

تعبیر دوم، کثرت اموال و افزایش دارایی های شماست. در این روزها دست به معاملات سودمندی خواهید زد و یا اینکه ارث و میراثی به شما خواهد رسید.

تعبیر سوم، رفاه و آسایش و همچنین آرامش خاطر است.

تعبیر چهارم، شادابی و نشاط در روح شما خواهد بود. همچنین می تواند اشاره به اتفاقات خوشایند همراه با شادی بسیار داشته باشد.

تعبیر خواب عروسی

تعبیر خواب شرکت در عروسی:

اگر در خواب دیدید که در مراسم ازدواج و عروسی کسی شرکت کرده بودید، تعبیرش رسیدن به سود و موفقیت های مالی و کاری است. اکنون زمان به نتیجه رسیدن معاملات است.

اگر در خواب دیدید که در عروسی کسی به عنوان مهمان حضور داشتید، چنین خوابی فرصتی را نشان می دهد که شما اگر درست عمل کنید، می توانید عضوی از یک دورهمی و یک گروه اجتماعی باشید. شما از این طریق می توانید کسب و کار و حرفه خودتان را تاسیس کنید و دوستان جدیدی را داشته باشید.

اگر در خواب دیدید که در عروسی کسی یک مهمان ویژه و خاص بودید، تفسیر این خواب نشان می دهد که شخصی در اطراف شما نیاز به کمک و راهنمایی دارد. این فرد در حال گذر از شرایط سخت و دشواری است، پس بهتر است که در این شرایط او را تنها نگذارید و کمک کنید تا باز به زندگی عادی بازگردد.

 

تعبیر خواب عروسی شخص دیگر:

دیدن مراسم عروسی اشخاص دیگر در خواب همراه با مهمان هایی که لباس های زیبا و تمیز به تن داشتند، این خواب نماد یک زندگی پر از لذت و رضایتمندی خواهد بود.

 

از نظر محمد ابن سیرین

اگر در خواب دیدید که با زنی که مرده بود ازدواج کردید و در خواب با او نیز آمیزش و مقاربت داشتید، چنین خوابی تعبیرش این است که شما از اموال و دارایی های آن زن چیزی به دست خواهید آورد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی