شمانیوز
شما نیوز

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی ازدواج کرد | بازیگر سریال آقازاده از همسرش رونمایی کرد

پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده با انتشار یک عکس از همسرش رونمایی کرد.

پردیس پورعابدینی ازدواج کرد | بازیگر سریال آقازاده از همسرش رونمایی کرد

به گزارش شمانیوز: پردیس پورعابدینی بازیگر سریال آقازاده با انتشار یک عکس از همسرش رونمایی کرد.  پردیس پورعابدینی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را گرفت. پردیس پورعابدینی متولد 22 فروردین 1379 در تهران است. پردیس پورعابدینی ازدواج کرده و متاهل است. پردیس پورعابدینی با بازی در سریال آقازاده به شهرت رسید.

 

پردیس پورعابدینی

 

پردیس پورعابدینی و همسرش

عکس پردیس پورعابدینی و همسرش از مواردی است که در اینترنت جستجو شده است اما این بازیگر مجرد است و حتی اگر به اینستاگرام او سری بزنید عکس از این که نشان دهد وی متاهل می باشد، نیست. عکسی از پردیس پورعابدینی با حلقه ای که در انگشت داشت، کاربران را به این شک انداخت که این بازیگر متاهل شده ولی چون تا کنون این مسئله را رسما اعلام نکرده است و با احترام به حریم خصوصی وی، اظهار نظری در این باره نمیکنیم.

عبارت های جستجو شده در اینترنت مثل پردیس پورعابدینی و پژمان جمشیدی، پردیس پورعابدینی و امیر آقایی در واقع به همکاری این بازیگران در فیلم و سریال اشاره دارد. همان طور که می دانید ازدواج سینا مهراد و پردیس پورعابدینی شایعه است و به نقش آن ها در سریال آقازاده اشاره دارد.

 

پردیس پورعابدینی

 

پردیس پورعابدینی درگناه فرشته

گناه فرشته سریال نمایش خانگی به کارگردانی،تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است که روایتگر داستان زندگی و اتفاقات وکیلی به نام حامد تهرانی است که درگیر پرونده‌های قتل مرموز و شبیه به هم می باشد. در سریال گناه فرشته، پردیس پورعابدینی در کنار هنرمندانی چون شهاب حسینی (در نقش حامد تهرانی)، امیر آقایی (در نقش نوید عشیری)، لادن مستوفی، مهدی سلطانی سروستانی، دیبا زاهدی، آشا محرابی، نفس بازغی و... همبازی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied