شمانیوز
شما نیوز

وضعیت آب و هوا

وضعیت آب و هوای تهران فردا دوشنبه 27 آذر ماه 1402

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران و مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور از بارش باران در شمال کشور و کاهش دما بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد در نوار شمالی خبر داد.

وضعیت آب و هوای تهران فردا دوشنبه 27 آذر ماه 1402

به گزارش شمانیوز: صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهارکرد: امروز (۲۶ آذرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر است. با توجه به پایداری و سکون هوا، تداوم انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی به‌ویژه در کرج، تهران، اراک و اصفهان انتظار می‌رود. از بعد از ظهر امروز در گیلان و برخی مناطق مازندران بارش باران سپس در اردبیل و نیمه شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران، برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: دوشنبه (۲۷ آذرماه) در مناطقی از اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات رشته کوه البرز و برخی نقاط واقع در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان بارش رخ می‌دهد. طی این روز بارش در گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت و در ارتفاعات و مناطق سردسیر، بارش به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: امروز در برخی مناطق واقع در شمال غرب و فردا در شرق و جنوب سمنان، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید تا شدید رخ می‌دهد. دوشنبه و سه شنبه در نوار شمالی کشور به‌ویژه در سواحل دریای خزر دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.امروز تنگه هرمز، دریای عمان، دریای خزر و فردا دریای خزر و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی افزود: فردا آسمان تهران در روز و شب صاف تا قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر ۱۳ درجه سانتیگراد و روز سه شنبه قسمتی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۴ و حداکثر ۱۰ درجه سانتیگراد را دارد.

ضیاییان گفت: طی فردا و پس فردا شهرکرد با ۶- و ۷- سردترین و بندرعباس با ۲۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مراکز استان کشور هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied