شمانیوز
شما نیوز

پتروشیمی پارس

پتروشیمی پارس عسلویه مجمع برگزار می کند

عسلویه آنلاین:شرکت پتروشیمی پارس (پارس) در نظر دارد مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت را روز سه شنبه 5 دی ماه برگزار کند.

پتروشیمی پارس عسلویه مجمع برگزار می کند

شرکت پتروشیمی پارس (پارس) در نظر دارد مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت را روز سه شنبه ۵ دی ماه برگزار کند.شرکت پتروشیمی پارس (پارس) با درج اطلاعیه ای در کدال از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ در استان بوشهر ،شهر عسلویه به آدرس منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس،شرکت پتروشیمی پارس، سالن کنفرانس ساختمان شهید مهدوی برگزار می گردد حضور به هم رسانند.

دستورات جلسه انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار و انتخاب اعضای هیئت‌مدیره شرکت است.

مجمع به صورت(حضوری یا الکترونیکی) برگزار می گردد. سهامدارانی که تمایل دارند به صورت الکترونیکی در مجمع شرکت کنند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ به تارنمای https://dima.csdiran.ir مراجعه نموده و ضمن اعلام حضور، سوالات و نظرات خود را مطرح نمایند. باعنایت به اینکه رای گیری صرفا به روش الکترونیکی صورت می پذیرد، لذا خواهشمند است با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام این شرکت را در برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده یاری فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied