شمانیوز
شما نیوز

برای اولین بار در سازمان بنادر؛

​دوره آموزشی- مهارتی تربیت ارزیاب و ممیز HSE بنادر و پایانه‌های کالا​ در حال برگزاری است

معاونت امور بندری و اقتصادی سازمان بنادرودریانوردی، در اقدامی نوآورانه و با هدف آشنایی با استانداردهای ملی و بین‌المللی حوزه HSE و شناخت شاخص‌های ارزیابی ایمنی و حوادث، برای اولین بار دوره آموزشی- مهارتی تربیت ارزیاب و ممیز HSE بنادر و پایانه‌های کالا را در حال برگزاری دارد.

​دوره آموزشی- مهارتی تربیت ارزیاب و ممیز HSE بنادر و پایانه‌های کالا​ در حال برگزاری است

در این دوره آموزشی که کارکنان فعال و باسابقه در حوزه HSE از تمامی بنادر کشور حضور دارند، موضوعات مهم و کاربردی چون شناسایی ریسک عوامل ایمنی و سلامت شغلی، وضعیت موجود و حرکت به سوی شرایط مطلوب در قالب برنامه‌های بازرسی و ارزیابی ایمنی، بهداشت و سلامت، آموزش داده می‌ شود.

بر اساس این گزارش، اقدام نوپدید معاونت امور بندری سازمان بنادر برای ارتقا و بهبود ترانزیت و نگهداری ایمن کالاها در پایانه‌های بندری کشور، در نهایت سبب افزایش توان عملیاتی و بهره‌وری بنادر و افزایش داد و ستد و تجارت بین‌المللی کشور خواهد شد.

در این دوره آموزشی، ۶۰ ساعت آموزش تئوری و عملی با سرفصل‌هایی چون" مروری بر حوادث و سوانح بنادر" ؛ "آشنایی با الزامات انبارداری و کار در ارتفاع و کار در فضای بسته" و " آشنایی با اصول بازدید، بازرسی و ممیزی و گزارش نویسی" پیش‌بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied