شمانیوز
شما نیوز

بانک گردشگری

تسهیلات کارت اعتباری ۳ میلیارد ریالی با اپلیکیشن توبانک

با استفاده از اپلیکیشن «توبانک»، شعبه مجازی بانک گردشگری، می‌توانید درخواست خود را برای تسهیلات کارت اعتباری ۳ میلیارد ریالی ثبت کنید.

تسهیلات کارت اعتباری ۳ میلیارد ریالی با اپلیکیشن توبانک

 اپلیکیشن توبانک، شعبه مجازی بانک گردشگری، خدمات متنوعی به مشتریان این بانک ارائه می‌دهد که یکی از کاربردی‌ترین خدمات آن امکان ثبت درخواست تسهیلات کارت اعتباری ۳ میلیاردی ریالی است.

در این خدمت صاحبان حساب می‌توانند بدون مراجعه به شعب بانک درخواست خود برای دریافت تسهیلات کارت اعتباری  ۳ میلیارد ریالی را با استفاده از اپلیکیشن توبانک ثبت کنند.

بر اساس این گزارش، روز شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ سومین قرعه‌کشی هفتگی بانک گردشگری در طرح «8شنبه» توبانک برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسئولان بانک گردشگری و نهادهای نظارتی برگزار شد، برندگان هفته دوم مشخص شدند.

در این قرعه‌کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک گردشگری انجام شد، آقای محمدحسین خلیلی رشید برنده یک دستگاه ps5 شد. همچنین آقایان حمید نعمتی و امین امجدی برندگان ساعت هوشمند سومین قرعه‌کشی طرح «8شنبه» توبانک شدند.

بر اساس این گزارش، آقایان محمد سلطانی‌فرد و رسول سربازنژاد و خانم سارا طهماسبی گیوج برندگان اندروید باکس و آقایان سید رحمت‌اله حسین‌زاده و حمید ادیب و خانم‌ها فرزانه صفی‌خانی و الهام محمدیان برندگان جایزه نقدی ۵ میلیون ریالی شدند.

در این طرح، هر هفته موجودی شخص در هفته گذشته (از بامداد شنبه تا پایان وقت روز جمعه) ‌و در ساعت 00:00 هر روز مبنای محاسبه امتیاز است. موجودی حساب هر شخص برای شرکت در قرعه‌کشی طرح «۸شنبه» باید‌ حداقل ۱۰۰ هزار تومان باشد و هر ۱۰۰۰ تومن دارای ۱ امتیاز است.

نکته ویژه این طرح آن است که امتیاز دریافتی در روزهای جمعه، به عنوان آخرین فرصت قرعه‌کشی، به میزان دو برابر محاسبه می‌‌شود. ضمنا امتیازات کسب شده در هر هفته، فقط در قرعه‌کشی شنبه همان هفته قابل استفاده است.

لازم به ذکر است، پس از پایان جوایز هفتگی، یک مراسم قرعه‌کشی بزرگ، مقارن با آغاز چهاردهمین سال فعالیت بانک گردشگری، با محاسبه تمامی امتیازات کسب شده توسط مشتریان در طول دو ماه برگزار خواهد شد.

برای افتتاح حساب و شرکت در قرعه‌کشی هفتگی «8شنبه» می‌توانید با مراجعه به نشانی اینترنتی https://tobank.ir به راحتی «توبانک» را نصب و از آن خدمات گوناگون آن استفاده کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied